kuopion äidit

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
yksinäinen
aurinkoista aamupäivää!täällä olisi kuopiolainen paluumuuttaja vailla kaveria.läksin aikoinaan etelään opiskelemaan ja nyt on tarkoitus palata juurilleni kahden mukulan (poika 3 v ja tyttö 1v 3kk)kanssa.jos joku on halukas kirjoittelemaan ja tapailemaan kanssani niin laittakaa osoitteita.olisi tosi kiva löytää ystäviä itselle ja lapsille!
 
minnamaria
moi!
33v kotiäiti lapsineen (pojat 10 v ja 2,5 v,tyttö 9 kk)olisi kaverin tarpeessa.asumme särkilahdessa.jos kiinnostuit, niin kirjoittele minulle os.
minna_maatta@hotmail.com
muutkin yksinäiset äidit,kirjoitelkaa toiselle yksinäiselle äiteelle!

 
Paluumuttaja
Hei Yksinäinen!

Minäkin olen kesällä muuttamassa takaisin kotikonnuille Kuopioon tarkemmin Neulamäkeen. Tyttäreni ovat 3- ja 1 vuotiaat, joten samanikäiset lapset meillä =)

Kirjoita minulle osoitteeseen ninnito@hotmail.com
 
mammapuh
Minäkin otan mielelläni vastaan postia ja uusia ystäviä. Minulla lapset pian 3v ja 8kk ja itse vajaat 30v.
Kaikki muutkin puistoilu-,lenkkeily-,kahvittelu ym. seuraa kaipailevat,laittakaa postia tulemaan =)
mammapuh@luukku.com
 
Heippa!
Täälä myös yksinäinen 24-vuotias kuopiolaisäiti ja pian puolivuotias tytär kaipaavat seuraa Neulamäestä ja muualtakin.Laittakaa postia.Olis kiva vaikka lenkkeillä ja käydä vaikka kaupungilla.
kawikaz@luukku.com
 

Yhteistyössä