Kuopiolaisille äideille

Olen seurannut ihan vain sivusta tätä kirjoittelua täällä ja ei voi kuin ihmetellä!! Ollaanko me Savolaiset äidit tälläisia vai onko tämä yleinen tapa???
Itse olen hakenut kerran tätä kautta seuraa pitkiin päiviin ja lähinnä sotatantereeksi muuttui minun ilmoitus...haukuttiin yhtä ja toista ym. muutaman viestin sain, mutta jo muutaman kirjoittelun jälkeen viestit loppui???
Minulla on paljon ystäviä, mutta suurinosa päivisin töissä ja siksi olisin halunnut seuraa. Täytyi ihan kysyä ystäviltä, että olinko kirjoitellut "outoja", kun ei seuraa löytynytkään???
Sitten näkee tuolla puistoissa yksinäisiä äitejä, jotka kyhäilevät, että uskaltaakko juttusille vai ei.
Itsekkään en osaa mennä vieraiden kanssa puhumaan vaan olisi ollut kiva tutustua ensin kirjoittelemalla ja sitten tavata.
Outoa on kuitenkin, että täällä arvostellaan toisia ihmisiä ja tavallaan samalla "estetään" toisia saamasta ystäviä???
 
Natalii
Minäkin seuraan "mielenkiinnolla" tätä keskustelu Lara-Ansku, Äippäliini.
Ei ole tehnyt mieli mennä mukaan tapaamisiin, kun tälläista on tämä kirjoittelu. Osaakohan sitä olla kenenkään mieliksi??? Vai saako olla seuraava haukunnan kohde??
Kiva kuitenkin olisi saada seuraa itselle ja ennen muuta lapsille, joille äidin seura alkaa olla jo tylsää.
Täytynee vaan mennä rohkeasti puistoissa ja kerhoissa toisten yksinäisten näköisten juttusille:)
 
utelias eteläsuomest
Olempa minäkin seurannut näitä viestiketjuja, vaikken kuopiolainen olekaan. Minua ihnetytttää, miten paljon kuopiossa todella on yksinäisiä äitejä, vai kirjoitteleeko samat äidit vain eri nimimerkeillä, kun on sivusta seuraajaa, mä vaan, kuopiolainen ym ,ja haukkuu toinen toisiaan ja vastailee itsellen. niin miten voi olla noin vaikeaa tavata kaikki yhdessä,jos kerta kaikki kuitemkin ystävää etssivät? aivan käsitämätöntä. Tulee tosiaan mileen,onko savolaiset äidit ihan typeriä vai vaan lapsellisia. Ei millään pahalla.
 
mammapuh
Minä myös sivusta seuraajia, mutta uskaltaudun laittamaan osoitteeni tämän otsikon alle :)
Joten minulle, kahden lapsen(tai kolmen jos mies otetaan mukaan =) ) äidille voi laittaa postia tulemaan
mammapuh@luukku.com
 
Paluumuttaja
Hei ja Hui!

Onpas täällä viidakon meininki. Olen muuttamassa takaisin Kuopioon ja odotin, että sieltä saisi mukavia ja huumorintajuisia uusi ystäviä. Mutta ei näytä ja kuulosta hyvältä :(

Kenenkään mollaaminen julkisesti ei ole fiksua, koska aina pahoittaa jonkun mielen ja se varmaan ei luulisi olevan kenekään aikuisen ihmisen tarkoitus, vai kuinka? Ihmiset ovat erilaisia, siinähän se koko homman juju on. Minä en ainakaan tulisi toimeen, jos löytäisin itsestäni kopion ;)

Mutta toivonkipinä vielä elää, joskos sittenkin löytäisin uusia ystäviä piristämään arkea. Elikkä olen vuosimallia -72 ja neitit 3- ja 1-vuotiaat.
 

Yhteistyössä