Kuopiolaiset vie Ilmarin Joroisista

Babylonin Riippuva Puutarha

Aktiivinen jäsen
26.11.2008
13 509
1
36
Ja radiossa kommentoidaan vaan mitä se kuopiolaisille merkitsee - yksi päivystävä lääkäri lisää silloin kun ei ole lennossa. Huonohan siellä varmasti on tilanne ollutkin, kun ei kaupungissa ole kuin iso yliopistollinen sairaala täynnä huippuosaajia...

No johan ne joroislaiset vei sen varkautelaisilta, kun nämä kehtasivat valittaa metelistä. Eiköhän tuo ole tarkkaan harkittu ja laskettu mikä on optimaalisin sijainti ja tapa.

"Vielä ei ole tietoa, miten Ilmarin siirtyminen Kuopioon vaikuttaa ihmishenkien pelastamiseen.

- Sitä on vaikea sanoa, miten ihmishenget vaaraantuu tästä. Asiaa pitää tutkia ja miettiä. Tietysti vammapotilaiden tai vaikeasti vammautuneen henkilön saaminen nopeasti sinne lopulliseen hoitopaikkaan on aika ratkaiseva. Joissain tilanteissa sillä helikopterikuljetuksellakin on merkitystä, pohtii Seppälä. "

(Kaakkois-Suomen hätäkeskuksen asiantuntija Juhani Seppälä)

Lähde YLE Etelä-Karjala

Mitäpä mä eto tiedän, mutta eikö tuo pitäisi nimenomaan tietää miten se vaikuttaa ihmishenkien pelastamiseen? Olla peräti pääasia?

Viimeksi muokattu:
Se toisella laidalla asuva taas on voinut ihmetellä sijoitusta Joroisiin jo monta vuotta. Mutta älä huoli, Ilmari kanto alue on melkoisen laaja, sitä on käytetty jopa Saarijärvellä asti, joten ei teidän palvelutaso mihinkään heikkene.

Oletko Babyloni tuolta päin? Mie olen kotoisin melkein Joroisista ja nykyäänkään en oo Pieksämäkeä pidemmälle päässyt.
Ilmari on kyllä ollut jo pitkään murheenkryyninä. Milloin tosiaan valitetaan metelistä ja milloin loppuu rahat. Nyt sitten lähtee koko Ilmari.

[QUOTE="KLIK";22687844]Oletko Babyloni tuolta päin? Mie olen kotoisin melkein Joroisista ja nykyäänkään en oo Pieksämäkeä pidemmälle päässyt.
Ilmari on kyllä ollut jo pitkään murheenkryyninä. Milloin tosiaan valitetaan metelistä ja milloin loppuu rahat. Nyt sitten lähtee koko Ilmari.[/QUOTE]

En ole sieltäpäin, melkein Joroisista itekin. Ei meillä omalla kohdalla varmaan se kaikista huonoin tilanne ole, mutta ei se tuosta paranekaan.

Yhteistyössä