Kuopiolaiset mammat pinoon!

Hei!
Meille passaa kyllä myöhemminkin, aloteltasiinko sitten klo 10 ja seuraan voi liittyä myöhemminkin jollei heti silloin ehdi? Ketä olis mukaan tulossa? trubellahan on jo tottuttu meidän tapaamisiin niin eikös se olis se paras paikka
 
heppamami
Minulle se tiistai ja klo 10 sopii =) Ja Trube on hyvä paikka. Ja kyllähän siellä aikaa vierähtää joten myöhemminkin voi liittyä mukaan. Nyt siis KAIKKI pikkujoulu kahville :xmas:
 
heppamami
Heips... :wave:

Tiistain kahvittelusta... Kuinkahan moni tulossa??? Ajattelin ehdottaa seuraavaa: Jos minä menen sinne Truubelle vähän aikaisemmin ja varaan pöydän meille ja ilmoitan kassalle että meillä on tämmöinen juttu niin jokainen joka tulee voi siitä kysyä että missä on mamma tapaamisen pöytä. Näin varmaan löytyy kaikkein helpoiten. Tietävät kassalta sitten neuvoa niin ei tarvi kenenkään kuikuilla eikä etsiä. Olisko tämmöinen sopiva? Eli tulevana tiistaina klo 10 Trubella!!! Tulkaahan kaikki mukaan!!!
 
heppamami
Kiitos myötätunnosta =) No minä ainakin nautin herkullisista munkeista ja kahveista että ei ihan turha reissu :p Mutta tietääpähän sitten ensi kerralla. Täälläpä onkin tullut lunta aika kohtuullisesti, siis lumitöihin :eek:
 
nelli harmaana
Mielelläni tulisin tapaamisiin, menneet tähän mennessä sivu suun töitten takia. En ole kehdannut ruokiksella lähteä kiireessä tulemaan.
Nyt olis nuo työtkin vähäksi aikaa ohi, jos joku on joulun alla menossa kahville jouluostosten lomassa niin laittakaas tänne viestiä :xmas:
Mulla poika 2,5 vuotta ja uudet kaverit tervetulleita.
 
zengo
heips..muutellaan tässä vuoden alusta tuonne pikkasen syrjempään..olis kiva saada sellasia äiti-ystäviä jotka vois vaikka käydä siellä meilläki..
uusi asuntomme on 10km karttulan suuntaan abc-pitkälahesta..
mailailkaa vaikka osoitteeseen zengo83@luukku.com tai sitten tänne..käyn lukee tän kyl joka päivä..
 
zen
Hei

Löysin nämä sivut eilen ja ajattelin, että joskos täältä sais vaikka kahvittelu tai kävely seuraa. Meillä poika vähän yli 3kk ja asutaan uudella Haapaniemellä. Ite oon 24v pian 25.
 

Yhteistyössä