Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Imetystyyny löytyy ja rintapumppu(sellainen käsikäyttöinen),vaatteita noin pieniä on tosi vähän,rattaat vielä käytössä,sitteri tosi vanhanaikainen.....Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:jompi kumpi.. ei sulla olis seuraavia:
pieniä 50-60cm poikavauvan vaatteita, sitteriä, imetystyynyä, äippävaatteita koossa s, gracon matkarattaita, rintapumppua, puuhamattoa ja hoitoalustaa?
Pikkuvanha nurkka?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mikä se on nimeltään se lastenvaatekirppis? Pojan kummit asuu Kuopiossa, oon siinä jonkun kerran käynyt... en vaan saa nimeä päähäni nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Imetystyyny löytyy ja rintapumppu(sellainen käsikäyttöinen),vaatteita noin pieniä on tosi vähän,rattaat vielä käytössä,sitteri tosi vanhanaikainen.....Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:jompi kumpi.. ei sulla olis seuraavia:
pieniä 50-60cm poikavauvan vaatteita, sitteriä, imetystyynyä, äippävaatteita koossa s, gracon matkarattaita, rintapumppua, puuhamattoa ja hoitoalustaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Pikkuvanha nurkka?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mikä se on nimeltään se lastenvaatekirppis? Pojan kummit asuu Kuopiossa, oon siinä jonkun kerran käynyt... en vaan saa nimeä päähäni nyt.
Tyyny on sellainen puhallettava ja emma merkkinen. pumppua en tiedä minkä merkkinen,se on tuossa naapurissa lainassa. se on sellaine keltainen jossa on se suppilo-osa erikseen ja sitten se veto-osa erikseen saa suoraan kiinni tuttipulloon...En oo varma vuotaako tyyny vähänkun parin päivän välein jouduin puhaltamaan siihen lisää ilmaa... oisko hinta jotain 15e yhteensä?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Imetystyyny löytyy ja rintapumppu(sellainen käsikäyttöinen),vaatteita noin pieniä on tosi vähän,rattaat vielä käytössä,sitteri tosi vanhanaikainen.....Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:jompi kumpi.. ei sulla olis seuraavia:
millanen pumppu ja tyyny? mitä niistä pyydät? (en tykkää siitä medelapumpusta... jos se siis on sellainen )
Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Tyyny on sellainen puhallettava ja emma merkkinen. pumppua en tiedä minkä merkkinen,se on tuossa naapurissa lainassa. se on sellaine keltainen jossa on se suppilo-osa erikseen ja sitten se veto-osa erikseen saa suoraan kiinni tuttipulloon...En oo varma vuotaako tyyny vähänkun parin päivän välein jouduin puhaltamaan siihen lisää ilmaa... oisko hinta jotain 15e yhteensä?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Imetystyyny löytyy ja rintapumppu(sellainen käsikäyttöinen),vaatteita noin pieniä on tosi vähän,rattaat vielä käytössä,sitteri tosi vanhanaikainen.....Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:jompi kumpi.. ei sulla olis seuraavia:
millanen pumppu ja tyyny? mitä niistä pyydät? (en tykkää siitä medelapumpusta... jos se siis on sellainen )
Ok! Minäkin oon kuullu että sellainen tyyny on tosi hyvä! Toivottavasti löydät!Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Tyyny on sellainen puhallettava ja emma merkkinen. pumppua en tiedä minkä merkkinen,se on tuossa naapurissa lainassa. se on sellaine keltainen jossa on se suppilo-osa erikseen ja sitten se veto-osa erikseen saa suoraan kiinni tuttipulloon...En oo varma vuotaako tyyny vähänkun parin päivän välein jouduin puhaltamaan siihen lisää ilmaa... oisko hinta jotain 15e yhteensä?Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja kirpakka:Imetystyyny löytyy ja rintapumppu(sellainen käsikäyttöinen),vaatteita noin pieniä on tosi vähän,rattaat vielä käytössä,sitteri tosi vanhanaikainen.....Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:jompi kumpi.. ei sulla olis seuraavia:
mä luulen että toi sun kuvaama pumppu on just toi medela. ja oikeastaan mä etsin sellaista imetystyynyä jossa on niitä sellaisia styrox-palloja sisällä ku se mukautuu parhaiten![]()