Kuopio terveyskeskus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin Kuopion terveyskeskuksessa BRUKSISMIN takia. Lääkäri kysyi käynnillä myös lääkityksiä, jolloin tulin maininneeksi masennuslääke vieroituksesta. Tämän kerrottua lääkäri kauhistui ja totesi tyyliin:" ethän sinä voi lopettaa lääkitystä, koska olet sairastanut vakavan masennuksen"!!! ANTEEKSI, ETTÄ MITENKÄ MENI?!? Kerroin, että olen käyttänyt ko.lääkkeitä epäsäännöllisesti 15 vuotta, mutta en ole hyötynyt lääkkeiden käytöstä. Hirveitä sivuvaikutuksia olen kyllä saanut niistä lääkkeistä!!! Ja kerroin, etten ole enää masentunut. Kerroin myös sen, että aion hakeutua tarvittaessa psykoterapiaan, jos vointini muuttuisi. Lääkäri kielsi täysin psykoterapian hyödyt!!! Kiitos Alisa, sinunlaisia "lääkäreitä" ei tarvita!!! T. Heidi


Äänestä
KommentoiJaa



Vastaukset
Vanhimmat
Osallistu keskusteluun
 
vierailija
Kyllä lääkärin pitäisi itsekin nähdä onko kyseinen henkilö missä kunnissa.
Oisit sanonut, että voit tehdä masennustestin ja näyttää hänelle tuloksen. Sen lisäksi jos itse koet, että kaikki on fine etkä tarvitse vuosien jälkeen lääkitystä enää, lukuunottamatta saamiasi sivuvaikutuksia ja jos koet ettei niistä muutenkaan sulle enää ole ollut hyötyä niin miksi sinun täytyisi niitä sitten käyttää?
Ihan oikein tuo asenne, eli mene tosiaan seuraavaksi psyykalle ja käy siellä jatkossa jos tarvetta niin säännöllisesti.
Itse olen vähän sitä mieltä lääkkeiden käytöstä, että ellet ole ihan tyyliin 24 tuntia joka päivä sängynpohjalla ja suunittele it se mu## aa niin ei se lääkkeiden käyttö ole ensimmäinen vaihtoehto.
 

Yhteistyössä