Kuonopanta

• Viestiketjun aloittaja hankintaa miettinyt
  • Ensimmäinen viesti
hankintaa miettinyt
kertokaa kokemuksia kuonopannasta ja kuinka se on toiminut.
Kannattaako hankinta?

mulla on koira joka kulkee ihan ok kun ollaan kahden tai on molemmat koirat mukana mut sit ku on toinen koira ja vaunut ni herra on huomannu et miun kädet loppuu kesken ja käyttää tilaisuutta hyväksi.

mun siskon dallulla se oli ainoo vaihtoehto. mikkään muut ei auttanu,vaan kuonopanta sai sen pysyyn käsissä. ootko sellasia vedonestovaljaita kokeillut? narut kiristää kainaloista jos koira vetää. mun koiralle se autto ja nyt ei vedä enää edes normaaleissa valjaissa.

Meillä ei auttanut vedonestovaljaat, joten hommattiin kuonopanta ja olen ollut todella tyytyväinen.. ostettiin vain vahingossa yhden koon liian iso, joten seuraavan kerran pitää ostaa se pienempi koko.. kokeilimme kyllä sitä osto vaiheessa ja hyvältä näytti, mutta käytössä se on vähän vissiin venähtänyt ja nyt sit löysä..

Suosittelen varmuuden vuoksi pitämään koiralla myös tavallista, joustamatonta pantaa, se liitetään hihnaan myös. Koira ei sii pääse vapaaksi, jos vaikka luikahtaa irti kuonopannasta (jota valitettavan usein kuulee) Näitä osia myydään eäinkaupoista tai näppärä väsääs itse =)

Mulla vähän päinvastaisia kokemuksia.. Ehkä joo vähän estää vetämistä, kun saan periaatteessa roikuttua koiran kuonossa, mutta vetää kyllä niin paljon kun vaan kykenee sen pannankin kanssa. Välissä tuntuu, että menee vaikka häntä edellä jos panta estää :LOL: mutta varmasti ihan kokeilemisen arvoinen, sillähän se parhaiten selviää. Ja hintaa ei kapistuksella ollu muistaakseni kun jonku 15?, eli jos toteaakin ihan anaalivehkeeksi, niin ei varmaan jää hirveenä harmittaab B)

Yhteistyössä