Kuomurataspulma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumi65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muumi65

Vieras
Tervehdys!

Olen miettimässä kuomurattaan hankintaa ja olisi kaksi vaihtoehtoa:

Emmaljunga Crossway
Brio Nova

Olisiko kellään mielipidettä/ käyttökokemusta näistä ja millä hinnalla olette saaneet ko. rattaan. Edellämainitut ovat siinä 500 euroa kumpikin niissä kaupoissa joissa olen käynyt katsomassa.

Toi Emmaljunga tuntuu olevan varsin suosittu, mutta onhan noita muitakin merkkejä... olisi mukava kuulla vaihtoehdoista käyttäjiltä!
=)

Emmaljunga Crossway oli ykköspaikalla mun hankinta listassa kun lähdin uusia rattaita ostamaan ennen joulua, mutta vaihdoinkin sen sitten Crosswaysta seuraavaan malliin eli Cerox Sport. Syystä että ceroxeista löytyi minun paljon toivoma ja haaveilema käännettävä työntösuunnan vaihto. Mutta luulen että Crosswayt olisivat ihan yhtä hyvät muutoin, eli sanalla sanoen loistavat. ;)

Meillä oli kesällä sama ongelma ja samat vaihtoehdot, lisäks vielä Emmaljungan Classic. Kyselin sillon tuolla Mitäs nyt?-puolella kokemuksia ja mielipiteitä. Sillon ainakin mulle ei hirveesti kehuttu noita Novia. Teleskooppiaisa ei kuulemma hyvä, täytteet pursuilee ulos...

Noista ja muista syistä päädyttiin ite hankkimaan Crosswayt ja oon ollu tosi tyytyväinen. Tosi hyvät ja kevyet työntää. Ainoo miinus on ettei tavarakorissa oo kunnollisia reunoja. Jos siellä on enemmän tavaraa ni osa meinaa pudota kyydistä. Mut se on pikkujuttu kun muuten oikein loistokärryt. Suosittelen erittäin lämpimästi!