Kuollut parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höhh

Vieras
Ku tuntuu siltä ettei mitään parisuhdetta olekaan enää. Ollaan vain isä ja äiti. Jotenkin kaikki on mennyt niin solmuun ja etäännytty niin pahasti etten minä ainakaan enää pysty tekemään aloitetta yhtään mihinkään. Eikä mieskään enää tee aloiteita mihinkään. Alkaa miettimään olenko mä sille enää mitään. Miten mä voin luottaa siihen että se on oikeasti mun kanssa koska niin haluaa eikä vain sen takia että saa olla lasten lähellä?(tietää että muuttisin kauas pois jos me erottais).

Miten tuollaiseen tilanteeseen on ajauduttu?
Teidän pitää opetella puhumaan, suoraan, rehellisesti ja syyttelemättä. Kummassakin lienee vikansa. Onko mahdollista päästä kahdestaan vaikka viikonlopuksi jonnekin puimaan asioita?
Asiat halki, poikki ja pinoon joka kantilta katsottuna ja sen jälkeen lähdette puhtaalta pöydältä liikenteeseen ja uutta intohimoa herättelemään.

Elät vaarallista elämää.Tapailen miestä jonka parisuhde on kuollut.Miehesi mielenkiinto voipi olla jo jossakin muualla.

Ei kait se parisuhteen hoito vain vaimon vastuulla ole?
Tämä kuulosti nyt siltä, että se on naisen oma vika, jos miehen mielenkiinto on jo muualla.
Kyllä se mieskin voi aloitteen tehdä, jos tilanne ei miellytä.
Mutta se on totta, että jossain vaiheessa se on sitten jo liian myöhäistä, kummallekkin, jos on etäännytty ja päästetty irti, joten äkkiä keskustelua kehiin! Vaikka sitten ihan ammatti-ihmisen luiona..

Miten tuollaiseen tilanteeseen on ajauduttu?
Teidän pitää opetella puhumaan, suoraan, rehellisesti ja syyttelemättä. Kummassakin lienee vikansa. Onko mahdollista päästä kahdestaan vaikka viikonlopuksi jonnekin puimaan asioita?
Asiat halki, poikki ja pinoon joka kantilta katsottuna ja sen jälkeen lähdette puhtaalta pöydältä liikenteeseen ja uutta intohimoa herättelemään.

Jaa-a.. miehelle kaikki muu on tärkeämpää kuin parisuhteen ylläpito. Ensin oli rakentaminen, sitten harrastukset, lapset jne... Vaikka mä yrittäisin järjestää meille aikaa yhdessä se ei sitten kelpaa.

Rakasta itseäsi niin muutkin rakastavat. Ulkoile, nuku, syö, laihduta jos on ylipainoa, pukeudu kivasti ( niin että itse tykkäät),meikkaa, laita tukkaa, osta kivoja alusvaatteita ja yöpukuja. Tunne itsesi naiseksi. Älä mieti koko miestä vaan viettele peilikuvaasi ja ihastu itseesi. Pian sulla on siellä mies joka ei saa susta näppejään irti, lupaan. Säännöllinen seksi on parisuhteen liima ja sen eteen joutuu vähän panostamaan kun on pidempään yhdessä.

Meillä sama juttu. Mä olenkin alkanut elää jonkunlaisat sinkku vaihetta jo... Eli kun meen baariin haku on kyllä päällä. vaikkei mitään sen koommin viellä ole tapahtunut. vientiä kyllä ois...

Olispa edes vientiä mulla niin ehkä mies heräis todellisuuteen etten mä ole mikään itsestäänselvyys. Mutta ei oo vientiä ei... Tai no eihän täällä maalla edes oo paljon mitään väkeä että vois edes keneenkään törmätä... Tai no en mä koe edes jotenkin mielenkiintoa vieraisiin miehiin.

Yhteistyössä