Kuolleista koirista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J

Vieras
Aiemmin oli viestejä kuolleista. Onko kellään kokemusta/aistimuksia kuolleista koirista? Omani kuoli reilu viikko sitten (oli vanha). Olimme koiran kanssa tosi läheisiä. Olen nähnyt vuosien varrella ennenunia. Muutama päivä sitten näin unen, jossa kävelin tässä lähistöllä koirani kanssa. Tiesin unessa, että koira on kuollut. Naapurin nainen tuli unessa vastaan ja sanoi, että tuo koirahan kuoli jo. En käsittänyt unessa, miten tilanne oli mahdollinen.
Eräs tuttuni kertoi joskus kuulleensa selvästi koiran tassutuksen ääniä talossaan koiran kuoleman jälkeen. Kun he muuttivat, äänet loppuivat. Hän oli oikeasti sitä mieltä, ettei kuvitellut ääniä.

Mun vanhempien koiran kuolemasta on pian 5v, edelleen saattaa jotain löytää koiran karvoja (vaikka he ovat todella yli siistejä ihmisiä ja kyse lyhyt karvaisesta koirasta) ja välillä tuntuu heistäkin että koira on läsnä,

En m ätiiä onko läsnä muuten ku mun sydämessä, aina. Mun koirista rakkain oli tämä mikä piti lopettaa maaliskuun eka päivä. Se oli mun eka oma koira ja kimpassa oltiin 13,5vuotta. Ikävä on ja varmasti pitkään vielä tulee olemaankin.

mun vanhempien luona aistii kaikki meidän entisen koiran. se oli niin rakas niin monelle,et kai se on ns.toiveajattelua et se olis vielä läsnä.. siis mä uskon että se on oikeestikin koska se on sydämessä niin vahvasti :) :heart:
toisinaan kuuluu (muka?) ulkoa sen haukuntaa ja kuuluu sellanen rapina kun sen kynnet osuis lattiaan jne :)

Yhteistyössä