Uneksija7
..olin siis jo herännyt kun nukahdin uusiksi ja näin unen jossa oli painostava tunne, kävelin vedessä (sitä oli lattiassa) ja se oli täynnä kuolleita kaloja/niiden ruotoja.
Mitä ihmettä. :/
oi ku sä oot fiksu ja viisas <3 xOxOxOHelpommin tulee vastaus kun kirjotat ton otsikkos googleen! mä kokeilin jo meni 0,31s tuloksia tuli n. 16 300...
Eipä kestä, muista tämä vinkki myös seuraavalla kerrallaoi ku sä oot fiksu ja viisas <3 xOxOxO
sun akvaario halkee, kaikki valuu lattialle ja kissa syö osan kaloista, ruodot vaan jää...olin siis jo herännyt kun nukahdin uusiksi ja näin unen jossa oli painostava tunne, kävelin vedessä (sitä oli lattiassa) ja se oli täynnä kuolleita kaloja/niiden ruotoja.Mitä ihmettä. :/
Ei niistä voikaan ennustaa, mutta niitä voi tulkita. Unet ei tule tyhjästä, vaan kaikella on merkitys, toisilla suurempi ja toisilla pienempi. Alitajunta käsittelee unissa asioita jotka on kesken tai on mietityttänyt päivällä. Se on sitä parasta pääntyhjäämistä.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29516497:unet ei todellakaan merkitse yhtään mitää. ei niist voi ennustaa mitään mitä tapahtuu.