Kuolikohan Isabellan vauva Salkkareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olipa karmaiseva loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yritin katsoa seuraavan jakson katsomo.fistä mutta siinä oli jotain häikkää :( Oon niin varma, että vaunut oli oikeesti tyhjät, Sebastian tai Helena tai joku oli ottanut vauvan sieltä salaa kun ei muuten saanut tavata. Ei kai ne nyt oikeesti voi vauvaa tappaa?

Se oli muutenkin niiin utopistinen kohtaus taasen, että... Miten ne vaunut ylipäänsä muka oli enää pystyssä ja vieri niin nätisti tielle, vaikka olivat tulleet jyrkät ja lumesta epätasaiset rappuset alas? Tuo sarja menee koko ajan sekoboltsimmaksi, että itsekän katso sitä enää kun joskus ja jouluna. Joo, tiedän että loppupointti tässäkin tärkein, mutta niin käsittämättömiä "mokia" kässärissä koko ajan, että oksat pois.

Niin ja en muuten tiedä, miten kävi, mutta ei luulis että taas joku kuolee, kun se Topikin on kuollut vissiin (?) tällä viikolla. Vai tappaako ne nyt pari kertaa viikkossa jonkun, että päästään koko sarjasta eroon pian? :xmas:

Mä oon jääny tänä syksynä koukkuun, kun se vauvanvaihtojuttu oli niin mielenkiintoinen. Sitä ennen en oo kattonut vuosiin. Tuo on aika todennäköistä kyllä että Helena tai Sebastian on ottanut sen vauvan pois sieltä vaunuista, ei malta odottaa maanantaihin että näkee

Olen kattonut nettiin vuotaneita jaksoja ja voin kertoo, että ei kuollu. Ei ollu vaunussa.

Mun mielestä menny koko sarja pilalle, tullut todella kamalaksi "kauhusarjaksi". K-18.

Olen kattonut nettiin vuotaneita jaksoja ja voin kertoo, että ei kuollu. Ei ollu vaunussa.

Mun mielestä menny koko sarja pilalle, tullut todella kamalaksi "kauhusarjaksi". K-18.

No kauhu nyt on varmaan väärä sana, sillä sitä nyt löytyy vaikka omista housuistakin enemmän, mutta jotenkin keksimällä keksittyjä ja niin "yliampuvia" ( lue: alyvapaita ) kuvioita, että siitä menee tosiaan jo maku.

Varmaan huomaavat, ettei heidän lapsi olekaan ja selviää tuo Jennin sekoittaminen, Olisi se kauheaa, mikäli joku voisi noin vain lapsia vaihtaa, vaikka eksän uudelta.

Aleksander ei ollut vaunuissa vaan Sebastin oli ottanut vauvan vaunuista ja laittanut ne vaunut menemään autotielle, jotta saisi tehtyä lastensuojeluilmoituksen Isabellasta ja paremmat mahdollisuudet tavata Aleksanderia.

Minustakin tuo jakso oli karmiva. Se Isabellan näyttelijä osaisi kohtauksen näytellä todella aidon oloisesti. Mutta eikös noin käynyt oikeastikin tässä lähivuosien aikana että auto ajoi vauvanvaunujen ylitse?

[QUOTE="vieras";24741488]toi sarja oli paljon parempi sillon miian ja sakun aikaan, nykysin se on ihan paska.ne ei oikeen ota huomioon sitä että sitä katsoo lapsetkin,jossain perheessä.[/QUOTE]

Minusta taas nykyään on paljon parempi kuin Miian ja Sakun aikaan.

[QUOTE="vieras";24741488]toi sarja oli paljon parempi sillon miian ja sakun aikaan, nykysin se on ihan paska.ne ei oikeen ota huomioon sitä että sitä katsoo lapsetkin,jossain perheessä.[/QUOTE]

Siihen on tehty ikärajat. On vanhempien vastuulla mitä lapset katsovat.

Yhteistyössä