Kuolet nälkään jos et ota koronavirusrokotetta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai kiukutteleen? Okei.
Täällä viisastelee kyl ihan joku muu kuin mä. Kukas se noita tietopaketteja mukaviisaana jakelee.
Eiks isoäiti jaksa enää sun juttuja, kun käyt mun päälle?
Sulla on outo luulo, että täällä on aina jonkun ''perskärpänen'' sun kimpussa, millon lispetin millon isoäidin millon jonkun muun. Voin kertoa ettet ole oikeassa, sillä kumpaakin edellä mainittua kiusii joku joka heistä tykkää, sua taas ihmettelee moni joka ei oikeasti tykkää sun tavasta vastata ihmisille.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Deleted member 149094
Sulla on outo luulo, että täällä on aina jonkun ''perskärpänen'' sun kimpussa, millon lispetin millon isoäidin millon jonkun muun. Voin kertoa ettet ole oikeassa, sillä kumpaakin edellä mainittua kiusii joku joka heistä tykkää, sua taas ihmettelee moni joka ei oikeasti tykkää sun tavasta vastata ihmisille.
Ja sekö oikeuttaa sit haukkumiseen?
 
Deleted member 149094
Jokainen nämä tietää, joka näitä keskusteluja lukee vai pidätkö ihmisiä jotenkin sokeina? Miksi sun pitää aina olla se jonka takia joka ketju menee nykyään pilalle?
Joojoo, kaikki "tietää" et olen suvakkitrumpfani, köytän lääkkeitä, mul on kakssuuntanen mielialahäiriö jne.. Juujuu.
Miks täytyy hyökätä mun kimppuun useemmassa ketjussa? Avasin teille jopa oman ketjun, johon saatte purkaa tunteitanne! Mut ei kelpaa, pitää vaan jatkaa ketjujen pilaamista.
 

Yhteistyössä