Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

"vieras"
sähän olet kirjoittanut blogissasi monta kertaa, että käyt töissä vaikka olet äitiyslomalla koska et pärjää minimi äp rahallasi. Miksi sitten sanot olevasi kotona ainakin vuoteen 2013-14, kun et ole nytkään periaatteessa kotiäiti? :D
 
[QUOTE="vieras";26380710]sähän olet kirjoittanut blogissasi monta kertaa, että käyt töissä vaikka olet äitiyslomalla koska et pärjää minimi äp rahallasi. Miksi sitten sanot olevasi kotona ainakin vuoteen 2013-14, kun et ole nytkään periaatteessa kotiäiti? :D[/QUOTE]

Jos sä lasket keskimäärin kaks työvuoroa kuukaudessa töissä käymiseksi niin joo o, sitten en oo kotiäiti :D Kun tytsy oli 2kk aloitin hoitamaan yhtä tyttöä ja kävin töissä noin 1-2 kertaa viikossa, iltaisin kun isä oli kotona, ehkä neljä tuntia kerrallaan. Nyt olen käynyt muutaman kerran päiväkodissa sijaisena. Eli kyllä mä nyt vaan oon kotona vauvan kanssa. Ja sitten kun mulla alkaa hoitoraha niin tulot nousee, simmosta se on minimillä :) sit ei tarvii enää käydä töissä näinkään satunnaisesti
 
[QUOTE="vieras";26380877]miksi te ostitte asunnon sun miehen kanssa, kun vasta alkuvuodesta erositte? Eikö toi suhde ole nyt vielä aika epävarmalla pohjalla...........[/QUOTE]

koska se ero johtui väsymyksestä, hormonien heittelystä ja turhautumisesta :) pitäisi olla joku laki, että ensimmäisen vauvavuoden aikana ei saa erota
 
Miksi sulla sitten on simmoset "traumat" raskaudesta ja synnytyksestä?
Koska mun raskaus oli yhtä tuskaa ja vietin puolet siitä osastohoidossa, kiitos Hyperemis Gravidarumin ja hydronefroosin. Eli vakava raskaus"pahoinvointi" jonka ansiosta olin läpi raskauden tipassa kun mikään ei pysynyt alhaalla ja tää jälkeinen on munuaislaajentuma, joka yritettiin leikata, mutta epäonnistui ja lopulta synnytys käynnistettiin 37+6. Synnytyksestä jäi traumat, koska käynnistys aiheutti niin kovat supistukset, että oli taju lähteä ja vauvan sydänäänet laskivat niiden aikana läpi synnytyksen. Lopulta syntyi imukupin avustuksella eloton, sininen tyttö, joka kiidätettiin elvytettäväksi ja sain nähdä hänet vasta parin tunnin päästä synnytyksestä. pieni taistelija onneksi selvisi <3
 

Yhteistyössä