Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

[QUOTE="mona";26380052]Onko lapsen isä vielä kuvioissa? Mikä sun koulutus on? Missä lapsi on nyt jos sulla on tylsää?[/QUOTE]

On kuvioissa, asutaan yhdessä ja just ostettiin oma asunto. Mä olen ylioppilas, haen opiskelemaan kätilöksi varmaan ensi vuonna. Lapsi on päikkäreillä
 
[QUOTE="kuha";26380082]Miksi oli kiire aikuisuuteen? Lapsuus ja nuoruus on kovin lyhyt pätkä elämää. Aikuinen saa olla kuolemaan saakka.[/QUOTE]

Totta, ei olisi ollut mikään kiire, mutta e-pillerit pettivät enkä halunnut missään nimessä aborttia. Onneksi <3
 
[QUOTE="vieras";26380211]Millaisena näet lähitulevaisuuden itsellesi , seuraavat 5v, mitä aiot tehdä?
Opiskelut, töissä missä, naimisiinmeno,lisää lapsia jne. ?

*mitenniiutelias* :)[/QUOTE]

Hmmm.. No, esikoinen on nyt 7.5kk ja aion olla kotona ainakin syksyyn 2013 asti, luultavasti 2014 :) Sen jälkeen toivon mukaan pääsen opiskelemaan kätilöksi Turun Ammattikorkeaan ja töihin TYKSiin synnytysosastolle. Toivon mukaan jossain vaiheessa naimisiinkin, mutta se ei näytä kauheen ajankohtaiselta, en odota tolta miehekkeeltä liikoja :D Luultavasti saan sitten itse kosia ens karkauspäivänä :D Tahtoisin sen kolme tai neljä lasta, ehkä jopa viisi :) ottaisin mielellään kaksosia ja kolmosia ettei tarvitsisi kärsiä sitä raskausaikaa niin montaa kertaa........ Seuraava lapsi tulee varmaan sitten kun pääsen näistä entisistä raskaus- ja synnytystraumoista eroon :D
 

Yhteistyössä