Kuolen tähän kipuun!!

  • Viestiketjun aloittaja Voinko ottaa?
  • Ensimmäinen viesti
Voinko ottaa?
Mulla alkoi alku illasta karmea hammassärky johon otin ensin 2 buranaa, ei auttanut. Tunnin kuluttua 2 panacodia ja kello oli kahdeksan ja nyt se hemmetin kipu tullut takaisin ja on aivan SIETÄMÄTÖNTÄ !!!! Eli tuosta jo 6 tuntia, uskallanko ottaa 2 PANACODIA LISÄÄ??? Kuolen tähän kipuun varmasti ennen aamua että pääsen hammaslääkäriin.
 
ap.
Ok. Mä täällä kauhulla mietin kun tutkimukset kesken suurien maksa arvojen takia ja nyt viikon ajan olen JOKA PÄIVÄ joutunut syömään panacodeja kipuun joka on nivelissä niin ei varmaan tee noille maksa arvoille hyvää. Eli jos hammaskivusta selviän ni voi olla että maksa arvot huutaa hunajaa!
 
"vieras"
Panacodiin muodostuu aika helposti vakava riippuvuus. Kannattaa keskustella lääkityksestä lääkärin kanssa. Nivelkipuihin on paljon muitakin lääkkeitä, joista on vähemmän haittavaikutuksia.
 
ap.
No ei tässä nyt riippuvuutta taida olla, vaan huoli juurikin tuosta maksasta ja siitä ettei tuo panacod sille ole oikea lääke mutta sisätauti lääkäriä ei ollut perjantaina tavoitettavissa ja tk lääkäri ei ottanut kantaa tuohon mitä panacod tekee tuolle maksalle. Mutta jospa aamuun asti selviän.
 
Ja just olisin ehdottanut, että huljutat sitä hampaan kohtaa vaikka koskenkorvassa, mutta jos maksa arvoissa häikkää niin ei ehkä sitten kannata, mutta toinen mikä on mulla auttanut, on se, että olen pistänyt kipulääkkeen hampaiden väliin, siihen kohtaan mikä särkee ja antanut sulaa siihen.
 

Yhteistyössä