Kuolema helpottais..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Elin elämäni parasta aikaa, mulla on mies jota rakastan koko sydämestäni, ja saimme 3 viikkoa sitten ensimmäisen lapsemme. Sitten kaikki räjähti käsiin. Mieheni ilmoitti ettei enää rakasta mua..on ihastunut toiseen, jota ei tosin tapaile. Ei halua kuulemma erota, enkä minäkään haluaisi, mutta kuinka voin elää miehen kanssa joka ei rakasta mua, ja haaveilee vielä toisesta.. en tiedä mitä teen.. en voi elää ilman häntä, haluan vaan kuolla. Olen niin epätoivoinen! miten toimisin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jospa miehesi on vähän "hämillään" vauvan tulosta eikä tiedä itsekkään mitä oikeasti haluaa:)

sanoikin että siitä tuntui niin mukavalta kun kerrankin joku oli kiinnostunut hänestä, kun viimeaikoina kaikki oli kiinnostunut vain lähinnä minusta ja vauvasta... toivon ettäse on ohimenevää

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jospa miehesi on vähän "hämillään" vauvan tulosta eikä tiedä itsekkään mitä oikeasti haluaa:)

sanoikin että siitä tuntui niin mukavalta kun kerrankin joku oli kiinnostunut hänestä, kun viimeaikoina kaikki oli kiinnostunut vain lähinnä minusta ja vauvasta... toivon ettäse on ohimenevää

Aivan,onhan se aika iso muutos kun pieni tulee taloon..Kyllä se siitä helpottaa.

Rakasta sinä miestäsi niin kuin ennenkin! Ole hänelle ystävällinen, mukava, iloinen. Kyllä se rakkaus taas löytyy! Ihastukset tulevat ja menevät, todellinen rakkaus pysyy!

t: Nimimerkki "Kokemusta on"

onko sulla apua ystäviä sukulaisia jotka auttaisivat pahimman yli.Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa ja elämä hymyilee jälleen ja muista sinulla se pieni vauva jolle olet mailman tärkein ihminen hänen takia yritä hoitaa itseäsi ja puhua se helpottaa.
:hug:

Yhteistyössä