V
vierailija
Vieras
Kuntoutus
Mulla on tänään kuntoutusarvio selkäkipujen vuoksi.
Lauantaina olin viihteellä sinkku kun olen.
Löysinkin nätin punahiuksisen naisen,nainen vaan tykkäsi tytöistä. Sellainen hyvsäärinen,minihame,nylonit grrr..noh laulettiin yhessä karaokea ja naurettiin..mut tyhjin käsin ja täysinpussein kotii sit.
Tähän päivään,eli maanantai avohoitotalolle mars.
On lääkärin ja fyssarin arvio ennen päätöksiä.
Odotan aulassa..kuulem nimeni naisen suusta..lääkäri heli,menemme huoneeseen ja hän selaa tietojani. Fyssari on vähän myöhässä mutta tulee kohta.Täyttelen lomakkeita,kun kuulen koputuksen ja ovi aukeaa avaimilla.
”Huomenta,pahoittelut että olen myöhässä” nainen sanoo.
Tunnistan heti hänet naiseksi jonka kanssa vietin lauantai illan.
Hame vaihtunut mekkoon..uskomaton muutos,ei näy edes sääriä.
”hei,olen fysioterapeutti Virpi” hän esittelee hymyillen itsensä.
”tervehdys..Jani” sanon takaisin kätellen.
”Hoidetaanj paperit ja käydään työhistoria läpi niiden jälkeen tehdään sitten fysioterapeutin arvio” lääkäri ohjaa.
Vilkuilen sivusilmällä tätä Virpiä..niin hiton lämpimän oloinen nainen että..noh ne sääretkin vielä..
”Mites onko kotona ketään auttamassa jos toimintakyky menee?” Lääkäri kysyy
”Ei…ei ole,poikamiehenä tässä” naurahdan katsahtaen Virpiä.
”Niin vessakäynnit ja pukeminen voi olla haastellinen kun selkä on oikein kipeä” virpi sanoo
”Joo kokemusta on mutta selvitty on jotenkin” totean vain.
Virpin työkenkien väleistä näkyy vaaleat sukkisvarpaat..mielessäni riisun jo mekkoa.
”No nyt on sitten meidän osalta valmista,eli fyssari voi jatkaa” lääkäri sanoo toivottaen päivänjatkot ja poistuu.
”Noh,väsyttääkös” Virpi nousee ylös selvästi viitaten viikonloppuun.
”Ehei,pirteänä olin eilen kävelemässä”vastaan
”Se onkin hyvää liikuntaa selälle,mutta nouse ylös ja ota paita pois”
Teen kuin käsketään.
Virpi tulee taakseni.vetää sormilla pitkin selkärankaa.
”Kuuleppas Jani,sulla on notkoselkä.katsoppas tuolta sivupeilistä miten sun ryhti menee.
Käönnän katseeni sivulle,katseeni osuu kyllä Virpin silmiin.
”Niin siis alaselkäsi,se on tällain notkolla..ekaksi pitäs vahvistaa näitä.
Virpi napauttaa kevyesti käden vatsalleni..”eli ei siis syödä vaan vahvistaa syviä vatsalihaksia”
Katson Virpin kättä vatsallani,en voi olla ajattelematta josko se menis alemmas.
Hän kääntyy etupuolelleni,sitten tämä lannekehikko pitäisi saada kunnolla istumaan..hän panee kummatkin kädet lanteelleni katsoen mua.En voi kuin katsella vaan noita silmiä.
”Niin,jos nuilla lähtäis liikenteeseen” hän sanoo mietteliäänä.
”Katsotaan vielä papereita,onko sulle mitään..virtsatesti tulehdusten varalle.voit ottaa sen tossa vessassa niin vien sen labraan”
Nousen ylös, ja menen vessaan.Nyt ei sitten kuseta,aattelen vain millanen sen sukkispeppu on..noh muutama tippa tulee ja orastava erektio.
Vien purkin Virpille pöydälle,istahdan vastapäätä..tunnen collareissa erektion voimistuvan ja tuskan hien nousevan.
Virpi nousee avaan ikkunan,näen hänen nylonpohkeen..hän huomaa katseeni ja hymyilee.
”Tässä olisi tällainen lehtinen harjotteista” hän ojentaa sen mulle.
Laitan sen syliini..ikäänkuin seisokin esteeksi.
Virpi siirtää tuolinsa viereeni ja alkaa kertoa rauhallisesti harjoitteista.
”Ja täällä on sitten viimeisenä ne vatsalihasharjoitteet jotka auttaa näitä sun syviä vatsalihaksia. Hän siirtää kätensä taas vatsalleni.
”Jos niissä ei ole voimaa se vaikuttaa taakse”
Lehti heilahtaa hivenen koska penikseni osoittaa elonmerkkinsä.
Virpi katsahtaa sitä hymyillen.
”Krhöm ja sitten jalkojen,esim pohkeiden,polvien asentoa kannattaa katsoa..siis näistä kohti.”Virpi nostaa hieman mekkonsa helmaa.
”Epäammattimaista eikö” hön kuiskaa
”Eiköhän tästä jotain tule” vastaan
Hän nostaa vielä mekkonsa reisille,sukkisreidet.
Katson alas hönen reisiään.yhtäkkiä tunnen sormet kalullani. Ne kopeloi jotenkin oudosti.
Sormenpäät alkavat liikuttaa esinahkaani. Virpin katse kääntyy ikkunaan jotenkin oudolla hymyvirneellä.
Alan täristä ja tempaisen pöydältä kosteuspyyhkeitä ja vien ne nopeeta kullilleni,puristan niitä kalulleni Virpin käden kans.
”ai näinkö nopeaa se tulee vai” hän naurahtaa muttei selväsikkään kiihottuneena vaan uteliaana
Mulla on tänään kuntoutusarvio selkäkipujen vuoksi.
Lauantaina olin viihteellä sinkku kun olen.
Löysinkin nätin punahiuksisen naisen,nainen vaan tykkäsi tytöistä. Sellainen hyvsäärinen,minihame,nylonit grrr..noh laulettiin yhessä karaokea ja naurettiin..mut tyhjin käsin ja täysinpussein kotii sit.
Tähän päivään,eli maanantai avohoitotalolle mars.
On lääkärin ja fyssarin arvio ennen päätöksiä.
Odotan aulassa..kuulem nimeni naisen suusta..lääkäri heli,menemme huoneeseen ja hän selaa tietojani. Fyssari on vähän myöhässä mutta tulee kohta.Täyttelen lomakkeita,kun kuulen koputuksen ja ovi aukeaa avaimilla.
”Huomenta,pahoittelut että olen myöhässä” nainen sanoo.
Tunnistan heti hänet naiseksi jonka kanssa vietin lauantai illan.
Hame vaihtunut mekkoon..uskomaton muutos,ei näy edes sääriä.
”hei,olen fysioterapeutti Virpi” hän esittelee hymyillen itsensä.
”tervehdys..Jani” sanon takaisin kätellen.
”Hoidetaanj paperit ja käydään työhistoria läpi niiden jälkeen tehdään sitten fysioterapeutin arvio” lääkäri ohjaa.
Vilkuilen sivusilmällä tätä Virpiä..niin hiton lämpimän oloinen nainen että..noh ne sääretkin vielä..
”Mites onko kotona ketään auttamassa jos toimintakyky menee?” Lääkäri kysyy
”Ei…ei ole,poikamiehenä tässä” naurahdan katsahtaen Virpiä.
”Niin vessakäynnit ja pukeminen voi olla haastellinen kun selkä on oikein kipeä” virpi sanoo
”Joo kokemusta on mutta selvitty on jotenkin” totean vain.
Virpin työkenkien väleistä näkyy vaaleat sukkisvarpaat..mielessäni riisun jo mekkoa.
”No nyt on sitten meidän osalta valmista,eli fyssari voi jatkaa” lääkäri sanoo toivottaen päivänjatkot ja poistuu.
”Noh,väsyttääkös” Virpi nousee ylös selvästi viitaten viikonloppuun.
”Ehei,pirteänä olin eilen kävelemässä”vastaan
”Se onkin hyvää liikuntaa selälle,mutta nouse ylös ja ota paita pois”
Teen kuin käsketään.
Virpi tulee taakseni.vetää sormilla pitkin selkärankaa.
”Kuuleppas Jani,sulla on notkoselkä.katsoppas tuolta sivupeilistä miten sun ryhti menee.
Käönnän katseeni sivulle,katseeni osuu kyllä Virpin silmiin.
”Niin siis alaselkäsi,se on tällain notkolla..ekaksi pitäs vahvistaa näitä.
Virpi napauttaa kevyesti käden vatsalleni..”eli ei siis syödä vaan vahvistaa syviä vatsalihaksia”
Katson Virpin kättä vatsallani,en voi olla ajattelematta josko se menis alemmas.
Hän kääntyy etupuolelleni,sitten tämä lannekehikko pitäisi saada kunnolla istumaan..hän panee kummatkin kädet lanteelleni katsoen mua.En voi kuin katsella vaan noita silmiä.
”Niin,jos nuilla lähtäis liikenteeseen” hän sanoo mietteliäänä.
”Katsotaan vielä papereita,onko sulle mitään..virtsatesti tulehdusten varalle.voit ottaa sen tossa vessassa niin vien sen labraan”
Nousen ylös, ja menen vessaan.Nyt ei sitten kuseta,aattelen vain millanen sen sukkispeppu on..noh muutama tippa tulee ja orastava erektio.
Vien purkin Virpille pöydälle,istahdan vastapäätä..tunnen collareissa erektion voimistuvan ja tuskan hien nousevan.
Virpi nousee avaan ikkunan,näen hänen nylonpohkeen..hän huomaa katseeni ja hymyilee.
”Tässä olisi tällainen lehtinen harjotteista” hän ojentaa sen mulle.
Laitan sen syliini..ikäänkuin seisokin esteeksi.
Virpi siirtää tuolinsa viereeni ja alkaa kertoa rauhallisesti harjoitteista.
”Ja täällä on sitten viimeisenä ne vatsalihasharjoitteet jotka auttaa näitä sun syviä vatsalihaksia. Hän siirtää kätensä taas vatsalleni.
”Jos niissä ei ole voimaa se vaikuttaa taakse”
Lehti heilahtaa hivenen koska penikseni osoittaa elonmerkkinsä.
Virpi katsahtaa sitä hymyillen.
”Krhöm ja sitten jalkojen,esim pohkeiden,polvien asentoa kannattaa katsoa..siis näistä kohti.”Virpi nostaa hieman mekkonsa helmaa.
”Epäammattimaista eikö” hön kuiskaa
”Eiköhän tästä jotain tule” vastaan
Hän nostaa vielä mekkonsa reisille,sukkisreidet.
Katson alas hönen reisiään.yhtäkkiä tunnen sormet kalullani. Ne kopeloi jotenkin oudosti.
Sormenpäät alkavat liikuttaa esinahkaani. Virpin katse kääntyy ikkunaan jotenkin oudolla hymyvirneellä.
Alan täristä ja tempaisen pöydältä kosteuspyyhkeitä ja vien ne nopeeta kullilleni,puristan niitä kalulleni Virpin käden kans.
”ai näinkö nopeaa se tulee vai” hän naurahtaa muttei selväsikkään kiihottuneena vaan uteliaana