kuntosalista, taas:)

nyt vaan niin päin, että suosittelen kaikille lämpimästi kuntosalia, jos vaan mahdollista ja kiinnostusta. eilen kävin itse eka kerran ja kyseessä oli reilu tunnin treeni. vaikka oli rankaa niin olo oli mahtava sen jälkeen. Kyllä minuun ainakin sali-kärpänen puraisi niin että uudestaan on PAKKO mennä :) Ja mikä parasta, muutamassa kerrassa alkaa jo tulokset näkyä.. että niitä odotellessa...
 
Se on totta et kärpänen puree onneksi ei baarikärpänen :saint: Itse olen nyt noin 2kk käynnyt ja tein vuoden sopimuksen ja ei ole into laantunut yhtään tänäänki just tulin rehkimästä, se on tosi kivaa j asiihen jää nalkiin varsinki se tunne kun olet rehkinyt ja sitten saunaan joskus käyn solariumissa kun senki saa samaan hintaan. Joten kannattaa ja nyt tuolla salilla on sellainen piste keräily mikä motivioittaa käymään kesälläkin salilla ja jotain etuja saa jos saa ystävänki houkuteltuu ja etuja saa ystäväkin :whistle:
 
Tintti1010
ois kiva mennä salille, mutta miuta suoraan sanottuna pelottaa ajatuskin että tällänen punkero menis sinne lihaksikkaitten ja hoikkien ihmisten sekaan hikoilemaan.... ;) :whistle:
 
minullakin oli ajatuksena mennä jo monta viikkoa mutta yksin se kynnys oli liian korkee. mut sit ystävä oli käymässä ja mentiin yhdessä. hän vielä kaiken lisäks opetti mulle laitteet ja teki oman ohjelman. nyt ens viikolla ois tarkotus sit yksin mennä.
 
Sain rakkaalta anopiltani lahjaksi vuoden kortin sats- kuntokeskukseen ja reebokin aerobic kengät. Käyn jumpissa n. 3-4 krt viikossa. Kiloja on lähtenyt jo 9kg (al.tammikuussa). Nyt on olo jo tosi kevyt ja sain paljon uusia vaatteittakin mahdutettua päälleni. En niinkään ole kuntosali-ihminen vaan käyn mieluummin ohjatuilla tunneilla. =)
Ja tietty ehdin välillä olla 6v poikanikin kanssa.Kannattaa vaan lähteä, yksinkin minä sinne menin. Eikä jumpatessa tosiaan ehdi Martta-kerhoa pyörittämään. Eli ei sinne mennä jutustelemaan. Vaan nautitaan liikunnan riemusta ja kilojen karistamisesta.
 
Mä käyn salilla sellasen ystävän kanssa mikä ei ennen mennyt yksin mihinkään, no käytiin muutama kerta yhessä tiiviisti, mutta annas olla nyt ystävä menee jo yksinki kun en itse pääse tai meidän aikataulut ei täsmää ja kehuu ettei se ole mitää. Ja ei kannata ajatella onko punkero ja tikku vaan ei muuta kuin salille toinen ystäväni meinaa lähtee joukkoon tummaan ja hän on tosi iso enkä itsekkään ole mikään treenattu päärynän muotoinen mannekiini vaan tavallinen taatelin tallaaja ja ytäväni vaikka on laiduttanut 74kg niin vieläkin on pyöreyttä tai oikeestaan vatsaa aika lailla näkyvillä. Joten punkerot ja pankerot matka kuntosalille ja siitä se lähtee olo muuttuu kerrassaan :D
 
Muhku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.06.2004 klo 21:08 Tiku kirjoitti:
ytäväni vaikka on laiduttanut 74kg niin vieläkin on pyöreyttä tai oikeestaan vatsaa aika lailla näkyvillä. Joten punkerot ja pankerot matka kuntosalille ja siitä se lähtee olo muuttuu kerrassaan :D
74 kg? Jestas. Minun 20 ylimääräistä kiloani ei olekaan paljon... :ashamed:
 

Yhteistyössä