Kuntosalilla käymisen aloitus kun ei osaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tekisi mieli salille, mutta en osaa tehdä siellä mitään. Osaan käyttää vain muutamia laitteita, enkä ole varma tekniikasta niissäkään.

Noh, näppäränä naisena sitten ajattelin että Personal Trainer on sitten otettava muutamaksi kerraksi, hinta sille 260e 2 kertaa!
En ollut uskoa silmiäni, ihan oikeastiko se maksaa noin hirveästi?

Miten te muut olette aloittaneet kuntosaliharrastuksen, mistä saitte neuvoa?
Vai oletteko vain maksaneet noin paljon?

Netistä olen kyllä paljon videoita katsonut, mutta tuntuu ettei se todellakaan riitä, en saa niitä "nivottua yhteen" fiksusti. Enkä osaa tehdä liikkeitä oikein.

Kyllä ne (salihenkilökunta) siellä opastaa ensikertalaista laitteiden käytössä. Yleensä sisältyy ihan hintaan eikä tarvitse mitään personal traineria maksaa...

No eikös se henkilökunta ole siellä sitä varten.. Opastavat laitteiden käytössä.. Ja mielestäni olen lukenut useammankin ketjun esittelyistä että ainakin jäsenyysmaksuun sisältyy ammattilaisen laatima treeniohjelma.

itselläni jäsenyyteen olisi sisältynyt kaksi opastettua tuntia (vai oliko puolituntista). Aluksi käytin niitä laitteita mitä osasin. Muiden laitteiden käytön opin kun katselin miten muut niiden kanssa pelasivat. Joitakin asioita piti sitten itse hoksata.

Ihanko oikeasti tuo on niin vaikeaa? Ettekö todella voi ottaa selvää esim. kirjaston kirjoista ja opetella? Kuulostaa vain laiskuudelta ja oman halun puutteelta.

Yhteistyössä