kuntopyörä ja laihdutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunto 0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en ymmärrä missä kiikastaa olen 4kk polkenu kuntopyörää 6krt viikossa. 30km joka päivä. ja tarkkaillut ruokavalioo niin ettei päivän kalorimäärä edes täyty. silti en ole laihtunu yhtään. Olen muistanut juoda vettä sellaset 4litraa päivässä!! missä voisi olla vika??? niin ja joka päivä olen ulkoillut lasten kanssa, siinäkin on jonkun verran kulutusta!!

Mä sain kuntopyörää polkemalla (päivittäin aamuin illoin n. 10km, eli 20km päivässä) 4kk:ssa painoo tippumaan 30kg. Toki ruokavalioni oli aika tiukka mutta kyllä tuo 4kk:n rääkki kannatti, nyt on olo aivan huippu kun ei enää liikakilot estä esim: kengän nauhojen kiinni pistämistä, ei närästä ja parasta tässä on se että sai uusia koko vaatekaapin!!!

Auttaako tosiaan kuntopyörä vain? Jos rupean polkemaan kuntopyörällä joka päivä (iltaisin&päivisin) Aamulla ei kerkeä koska aina niin kiire kouluun. Eli jos päivässä poljen ½/1½ h yhteensä, ja kilometrejä jonkun verran siinä kertyy, niin lähdteekö kiloja? Te olette saavuttaneet paljon! :) KATEELLINEN OLEN (:

Itse laihduin kuntopyörällä 10 kiloa, plus tietysti jättämällä samalla sokerit pois. Aikaa meni muutama, ehkä nelisen kuukautta. Pyöräilin 30 min päivässä suurella vastuksella. Joka päivä tai joka toinen päivä, riippuen vähän viikosta. Joka toinen päivä tein myös lihaskuntoharjoituksia 30 min.

Elii siis aivan, menisi varmaan pari kuukautta kunnes alkaisi muutokset näkyä, tai no riippuu toki ihmisestä :) Mäkin treenaan ihan muuten, peruskuntoharkat ja tolleen, muutenkin käyn lähes joka päivä viikossa tallilla :)

Mä olen kanssa hurahtan toho kuntopyörää mikä 2vuotta yksinää kyyhöttän..nyt olen polken noin 4kk 5pv viikossa 30-45 minuuttia..vaaka näyttää samaa mutta vatta on selvästi pienentyn eli tomii kyllä laihuttamiseen :) pitää vaan mun ostaa uusi vaaka;)

Kyllä laihtuu, hoikasta urheilijan kropasta lähti -5kg helposti, kun jalkavamman takia ei voinut juosta ja piti tehdä korvaavaa treeniä. Poljet 1- 1 1/2 h niin että hiki vain valuu, varmasti laihdut.

Tammikuussa Aloitin laihduttaa, Olen 158 ja painoin 66 kg Tarkoitus pudottaa 8 kg nyt maalis k. paino pudonnut 7 kiloa mutta töitä olen joutunut tekemään sen eteen,, Tunnin lenkkiä joka ikinen päivä, nyt lainasin myös kuntopyörän avuksi ja sillä viellä lisäksi, että kyllä se siitä kuin jaksaa olla sitkeä ja Nälissään, Olen 60 vuotias mummeli...

Yhteistyössä