Kuntien kuuluu kyllä huolehtia löytöeläimistä paremmin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kilttimiehellä on nimenomaan se ongelma ettei saa loukutettuja kissoja vietyä löytöeläinkotiin järkevästi. Joissakin kunnissa ajomatkaavoi olla satoja ja satoja kilometrejä. Kunnan pitäisi järjestää vastaanotto omalla alueella tai vaatia että elsut tulee hakemaan eläimet heti kun niille soittaa.
 
vierailija
Sitä minä en käsitä, mistä sinä "lyödät" nämä elukat, niin usein sattuu juuri sinulle
Tämä.
Eikö he asukaan syrjässä? Sellaisen kuvan olen saanut ettei naapureita olisi lähimaillakaan. Kummasti ne kissat sitten osaavat juuri heille tulla, pitkästäkin matkasta... Asukkaat varmaan osaavat laskea nopeasti yksi plus yksi, kerran alueella on yhtäkkiä kissoja ruvennut häviämään ja kauan tyhjillään olleelle talotontille onkin tullut elämää. Ei ihmiset tyhmiä ole. Jäljet johtaa sylttytehtaalle.
 
vierailija
Tämä.
Eikö he asukaan syrjässä? Sellaisen kuvan olen saanut ettei naapureita olisi lähimaillakaan. Kummasti ne kissat sitten osaavat juuri heille tulla, pitkästäkin matkasta... Asukkaat varmaan osaavat laskea nopeasti yksi plus yksi, kerran alueella on yhtäkkiä kissoja ruvennut häviämään ja kauan tyhjillään olleelle talotontille onkin tullut elämää. Ei ihmiset tyhmiä ole. Jäljet johtaa sylttytehtaalle.
Niinpä.
 
vierailija
Tämä.
Eikö he asukaan syrjässä? Sellaisen kuvan olen saanut ettei naapureita olisi lähimaillakaan. Kummasti ne kissat sitten osaavat juuri heille tulla, pitkästäkin matkasta... Asukkaat varmaan osaavat laskea nopeasti yksi plus yksi, kerran alueella on yhtäkkiä kissoja ruvennut häviämään ja kauan tyhjillään olleelle talotontille onkin tullut elämää. Ei ihmiset tyhmiä ole. Jäljet johtaa sylttytehtaalle.
Niitä on ollut tänä kesänä neljä. Kolme loukutettua ja yksi ammuttiin alas linnunpöntöltä. Joku mökkinaapuri pitää niitä kesäkissoina.
 

Yhteistyössä