"Kuntavaalit siirtymässä kesäkuulle"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos äänestäminen näissä poikkeuksellisissa oloissa on turvallisempaa ja mahdollisempaa pari kuukautta myöhemmin, niin oikea ratkaisu. Eli vaalitarkkailijat ja useammat äänestäjät ovat ehtineet saada rokotukset.

Jos puolueessa on pelko persuuksissa äänten menettämisestä kolmen kuukauden aikana, niin kovin kestävissä kantimissa ei ole heidän ohjelmansa.
 
vierailija
Jos äänestäminen näissä poikkeuksellisissa oloissa on turvallisempaa ja mahdollisempaa pari kuukautta myöhemmin, niin oikea ratkaisu. Eli vaalitarkkailijat ja useammat äänestäjät ovat ehtineet saada rokotukset.

Jos puolueessa on pelko persuuksissa äänten menettämisestä kolmen kuukauden aikana, niin kovin kestävissä kantimissa ei ole heidän ohjelmansa.
Todellakin näin.

Jännä juttu vielä, että puolueen puheenjohtaja on kovasti äänessä nyt, vaikka on istunut valtuustossa 12 tekemättä yhtään aloitetta. Nytkö muka olisi aloitteellisempi?
 
vierailija
No jopas tuli taas joukko olettamuksia verhottuna kysymysmerkkien taa....
No lähetääs hieman mukaan..eli sun mielestä vastaan oleminen on perussuomalaislta väärin, muilta se on ihan ok? Kannatat siis Ohisaloa ja uneXit hänestä salaa öisin? Haluaisit huumeet vapaaksi ja viinat K-kauppoihin? Kannatat varmaan myös Isistä? Ajatella, oletin tuon kaiken tosta sun viestistä.
#arvovalinta #kaksoisstandardit2021 #olettamukset tulilla
En ole tuo, jolle vastasit, mutta nyt on kyllä niin sakeaa settiä tuo sun kirjoituksesi, ettei voi kuin ihmetellä.

Miksi sinun mielestäsi vaaleja ei pitäisi siirtää, varsinkin kun niitä viimeksikin siirrettiin ja näin on toimittu muuallakin?
 
En ole tuo, jolle vastasit, mutta nyt on kyllä niin sakeaa settiä tuo sun kirjoituksesi, ettei voi kuin ihmetellä.

Miksi sinun mielestäsi vaaleja ei pitäisi siirtää, varsinkin kun niitä viimeksikin siirrettiin ja näin on toimittu muuallakin?
Oli tarkoituksella yhtä sakeaa kuin mitä oli ''tuonkin, joka et ollut sinä, viesti''.

Missä mä olen sanonut ettei niitä pitäisi siirtää?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Enemmän niitä vaaleja on järjestetty kuin jätetty pitämättä.
Mitä sitten? Mä ymmärrän kyllä täysin syyn, miksi nyt meillä siirretään. Olen hyvin aktiivinen äänestämään, mutta nyt ei kyllä ensi kuussa hotsittaisi mennä sellaiseen tilaisuuteen, jossa ihmisiä on paljon, vaikka vähän aikaa kestääkin, varsinkin nyt, kun on niitä herkemmin tarttuvia muunnoksia liikkeellä.

Tässä näistä ajallaan pidetyistä ja siirretyistä vaaleista, jos kiinnostaa.

 

Yhteistyössä