Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:52 mutzi81 kirjoitti:On eri asia. Ei tarvitse mitenkään hakea, tulee automaattisesti jos kunnassa sitä saa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:52 mutzi81 kirjoitti:On eri asia. Ei tarvitse mitenkään hakea, tulee automaattisesti jos kunnassa sitä saa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:54 Minna kirjoitti:Mistä se maksetaan? Tuleeko joku ilmoitus tai jotain? Sellanen käsitys on että meidän kaupungilla kuntalisä olis.
Riihimäeltä minäkinAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:55 keppälerttu kirjoitti:Meillä ainakin (Riihimäki) kuntalisällä ei ole mitään tekemistä kelan kanssa, vaan se haetaan itse päivähoitotoimiston kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:57 Äiti kirjoitti:\Riihimäeltä minäkinAlkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 10:55 keppälerttu kirjoitti:Meillä ainakin (Riihimäki) kuntalisällä ei ole mitään tekemistä kelan kanssa, vaan se haetaan itse päivähoitotoimiston kautta.Onko tuossa lisässä jotain ehtoja, että on ollut töissä tai jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:06 Äiti kirjoitti:Lapsen vanhempi tai muu huoltaja hoitaa perheen kaikki lapset kotona ja todistettavasti siirtää työhönpaluutaan tai on päätoimisesti opiskelusta hoitovapaalla. Tai on ollut määräaikaisessa työsuhteessa vähintään 86 työpäivää (4 kk) kuuden kuukauden aikana välittömästi ennen äitiys- ja vanhempainloman alkamista tai hoitovapaalle jäämistä.
Tarkoittaako siis, että minä en tuota kuntalisää saa kun en ole opiskellut enkä ollut töissä tuota määrää ennen äitiyslomaa?
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:09 Äiti kirjoitti:On vakkaripaikkaTäytyypä laittaa tuo hakemus sitten
![]()