U
"uusi äiti"
Vieras
Vielä joku aika sitten olin pienimmästäkin hermostuva, valittava, äyskivä, kaikin puolin inhottava äiti, jonka pennut vaan ärsytti ja olivat riesa. En enää osannut nauttia lapsistani ja tunsin olevani onneton ja uupunut.
Sitten katsoin peiliin ja puhalsin pelin poikki. Muutin käytöstäni. En enää huutanut joka asiasta, aloin AIDOSTI viettää aikaa lapsieni kanssa. yritin kaikkeni, että löydän ilon ja nautinnon yhdessä oloon ja arkisiin puuhiin.
Ja vaikutus ei näkynyt vain minun omassa käytöksessä, vaan myös lapsien. He alkoivat olla paremmalla tuulella, ylimääräinen rauhaton riehunta ja kiukuttelu jäi pois ja he olivat kaikin puolin tyytyväisempiä.
Huomasin, että ei ole puppua sanonta onnellisuus on asenne. Se on!
Olen niin onnellinen siitä miten meidän perheessä arki on muuttunut
Sitten katsoin peiliin ja puhalsin pelin poikki. Muutin käytöstäni. En enää huutanut joka asiasta, aloin AIDOSTI viettää aikaa lapsieni kanssa. yritin kaikkeni, että löydän ilon ja nautinnon yhdessä oloon ja arkisiin puuhiin.
Ja vaikutus ei näkynyt vain minun omassa käytöksessä, vaan myös lapsien. He alkoivat olla paremmalla tuulella, ylimääräinen rauhaton riehunta ja kiukuttelu jäi pois ja he olivat kaikin puolin tyytyväisempiä.
Huomasin, että ei ole puppua sanonta onnellisuus on asenne. Se on!
Olen niin onnellinen siitä miten meidän perheessä arki on muuttunut