Kunnon miehiä, onko teitä?

Niin, olen miettinyt, että voiko joku käsi sydämellä sanoa olevansa kunnon mies? Vai onko se vain joku haavekuva, joka ei voi koskaan toteutua? Monella naisella tuntuu olevan kunnon mies, mutta onko se vain niin, että mitä tyhmempi vaimo, sen parempi mies. Onko miesluonto vain sellainen, ettei se vaihtamalla paranisi. Toisinaan mietin myös, että olisi kiva käydä kurkkaamassa siellä aidan toisella puolella, mutta alkaako se kaipaamani kunnon mies suhteeseen naimisissa olevan naisen kanssa? Ei varmaankaan. Haluaisin niin kovasti pitää perheeni kasassa, mutta en tiedä onko se kaiken vaivan arvoista.

on niitä
Mitä sitten itse kukin pitää kunnollisena? Kunnon miehiä on mutta ne on ensinnäkin vaikea tunnistaa ja vielä vaikeampaa saada itselleen koska ovat luultavasti jo varattuja.

Minun määritelmä kunnon miehestä:
- Tekee töitä elantonsa eteen
- Osaa puhua ja pussata
- Hoitaa kunnialla ja ilolla isän roolin
- Ei hauku, petä eikä hakkaa
- Osaa tarttua myös kauhaan ja moppiin jos tarve vaatii
Kunnon mies voi kuitenkin välillä ottaa kännit, kunnon mies voi ja SAA olla myös eri mieltä vaimonsa kanssa, kunnon miehellä pitää olla myös omaa elämää harrastuksien ja kavereiden parissa jne.

tuija
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
- Osaa puhua ja pussata
Kunnon mies voi kuitenkin välillä ottaa kännit, kunnon mies voi ja SAA olla myös eri mieltä vaimonsa kanssa, kunnon miehellä pitää olla myös omaa elämää harrastuksien ja kavereiden parissa jne.
Hyvin määritelty!Täällä kans sit vissii yks tyhmä muija :D

on niitä
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
- Osaa puhua ja pussata
Määrittelit juuri tavallisen suomalaisen miehen. Tämmösiä on noin 80% jos tuota pettämistä ei luettaisi. Koko litania sopii 50%:in.

En todellakaan halunnut haukkua ketään tyhmäksi. Anteeksi, jos loukkasin. Tarkoitin, että jos ne hyvinäkin pidetyt miehet ovat todellisuudessa jotain aivan muuta. Vaimo vain ei huomaa sitä. Olen oikein onnellinen niiden puolesta, jotka ovat hyvän miehen löytäneet. Toivottavasti osaatte arvostaa heitä tarpeeksi! Mulle hyvän miehen kriteerit täyttyy ihan perusasioista. Ne, mitkä päällimmäisenä mieleen tulevat ovat väkivallattomuus, alkoholin kohtuukäyttö, rehellisyys, uskollisuus ja toisen arvostaminen. Sellaisen miehen kun löytäisin ja muutenkin homma toimisi, niin pulloon panisin! :)

Yhteistyössä