"Kunnollinen tytto"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puutteessa....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puutteessa....

Vieras
Olen aikamoisen seksin kaipuussa... Haaveilen ja kiihotun jos tapaan komeita miehia opintojen parissa.. Olen kuitenkin ns kunnon tytto, enka ole koskaan harrastanut esim yhden illan juttuja, ollut vain pitkissa suhteissa, mutta nyt on kulunut liian pitka aika...

Vaikutan kiltilta, mutta minulla on seksi paljon mielessa, tekisi jopa mieli ehdottaa tuosta noin vain, jollein ihanalle miehelle, etta mista jos....! Tuhmuuksia mielessani......Mutta _enhan mina_ sellaista tekisi.

Mutta haluan seksia!!!!!!!!! Todella paljon!!!!!!!!!!!! Olen kaunis, nuori nainen, ja puutteessa! (enka voi riskeerata kunnon "mainettani")........ ongelma kerrakseen... :(

Jos aijot pysyäkin kunnon tyttönä, niin nukkumaan siitä heti, ja jos oikein pahapaha puute iskee niin lenkki- sininen on turvallinen, eikä ole pelkoa raskaaksi tulosta, eikä taudeista. Että kerta kaikkisesti luotettava tuote:) Öitä

Muistutettakoon, etta olen nainen ja sielukas olento. Lisaksi ns nirso ;-)

Jos pelkka penis innostaisi, voisin osataa dildon. Tarkeaa on kemia, attraction. Ilman sita kaikki on yhta tyhjan kanssa.

Haluaisin kuitenkin rakastajan... Itseani 5-15 v vanhemman, miehekkaan viehattavan ja alykkaan, niin etta oivaltaa nyansseja, sangyssakin.... Ja kunnon penis, mmm.... Kokenut ja taitava, muttei mikaan hantaheikki... "laadukas" ja siis myos laatua odottava... Voisin olla hanen lolitansa, kuningattarensa, piikansa tai naisensa, miten vain, tilanteen mukaan...

Sielukas ei mieti pokaavansa tuntematonta tuosta noin vain puutteen vuoksi. Eihän siinä mitään kemiaa ole.

Sielukas ei myöskään luettele vaatimuksia peniksestä lähtien.

Miten määrittelet sielukkaan?

Jopa sai tyttö kommentteja taas katellisilt, jotka ovat tulleet torjutuksi.
Jos on tytöllä vaatimukset niin antaa hänen pitää ne. Ei sitä tarvitse kaikkia häntäheikkjä sänkyynsä huolia. Pitää se vanha sananlasku paikkansa,: kaikki antaa ja kaikki saa, vaan kaikki ei anna kaikille eikä kaikki saa kaikilta.
Pidä tyttö rima korkealla ja onnea etsinnällesi.

että nämä heikkiherrat luulevat osaavansa ja tietävänsä kaiken - kuka on tullut torjutuksi ja kuka ei, kuka on kateellinen ja kuka taas ei. Jos sinä kirjoitat näitä kommenttejasi noilla perusteilla, kirjoita pois, mutta älä yleistä.
Mitä tyttöön tulee, pidä rima korkealla, äläkä näitä häntäheikkiherroja täältä kysele.
Eikä tuo sinun suunnitelmasi todellakaan kovin sielukkaalta vaikuta.

Olen sielukas ja kiltti, mutta minussa on se toinenkin puoleni (eivat sulje pois toisiaan)... Ilmeisesti. Vaikka itsasiassa kaikki tama on fantasiaa, impulsiivista kirjoittelua, onhan ihan reaalimaailmassa kaikki aikalailla toisin! Muutenhan minulla jo olisi se rakastaja, tahan lahestulkoon vuoden kestaneeseen yksineloon on kylla riittanyt "kosijoita"... Mutta sellainen on tyhjaa jos ei ole ajatuksellista kemiaa siina missa fyysistakin. Kuten sanoin, pelkka seksi tuskin olisi vaikea elamaansa yhdistaa, mutta se on yhta tyhjan kanssa, jollei siina yhdisty niin moni muua asia...

Mutta ehka en ole niin kilti ja viaton kuitenkaan (kaytannossa kylla, ajatuksissani en!)... Tama johtuu vain kovasta hormoonien hyrraamisesta, kylla mina sen tiedan.. Aikamoista vain, itselleni ei taydellinen seksittomyss elamassa sovi (mutta ei sitten mitkaan yhden illan jututkaan)... Eli aika ongelmallista... Olen todellakin puutteessa (!!), enka tieda mita tehda, tuntuu samalta kuin olisi kova nalka, ja napostelee vain sita ja tata, mutta ei saa kunnon ateriaa....:(

Alkuperäinen kirjoittaja tuuli hyväilee:
Alkuperäinen kirjoittaja valaistu polku..:
- miten kauniisti se valaisee .. polkuani .. Sinun luo....

kynttilän liekkiä... varjot leikkivät polun päässä odottajan kasvoilla... polulla kulkijan vartalolla..

mitä lähemmäksi sinua kuljen .. sydämeni lyöntit .. kiihtyvät .. jännityksestä....

Yhteistyössä