kunnan / kaupungin leikkikerho + kht ?

halvalla ei saa hyvää

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
2 814
2
38
onko jonkun lapsi / lapset kunnallisessa leikkikerhossa? ja onko tietoa vaikuttaako se kotihoidontukeen? meillä neiti menee 2 kertaa viikossa kolmeks tunniks kunnan järjestämään leikkikerhoon.. mietin vaan et pitääkö siitä ilmottaa kelaan, kun tosta kunnan lapusta en oikein selkoa saanut.. soittamalla kelaan asia tietty ratkeis, mut jos täällä ois jollain kokemusta? kiitos :flower:

Ei vaikuta mun tietojen mukaan mitenkään. En ole kyllä kysellytkään, mutta mun mielestä itsestäänselvä asia. Meillä kans poika kaksi kertaa vkossa kerhoilee, maksan siitä hyvästä á 2 ekua/kerta. Kun kyseessä on kerta täysin vapaaehtoinen ja ei-sitova kerho, niin eihän tuo mitenkään voi kotihoidontukeen vaikuttaa!

täällä maksaa 28e kuussa tuo kerho, joka on siis 2 x 3h. tossa yhdessä lapussa vaan oli jotain tosta kht:sta, mut eiköhän kela osaa sit periä takas sen 27? / kk mitä ne mulle maksaa :D täytyy kysästä ekalla kerhokerralla vaikka tädeiltä.. mut luulisin kyl kans ettei vaikuta, kun on nimenomaan kotihoidossa oleville lapsille tarkotettu virikkeellinen leikkitoiminta...

Yhteistyössä