Kunnallisen puolen palkkataulukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.kuntatyonantajat.fi/modules/page/show_page~id~F2E9EC801DCF45A38E1C32DF5210C0A1~tabletarget~data_1~MENU_2_activeclicked~BF0E366D9F51487F882B7EC544830D0F~MENU_2_open~false~pid~578ADA88F3A24ABE9F16D748636C3D06~layout~kt2006.asp

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
Mistä ihmeestä sen löydän. Oon onneton näissä hakemisissa .

Löytäiskö joku ?

Turha sanoa, että katso kuukkelista, katsoin jo, mutta kun en vaan löydä.

Ei voi olla noin avutonta
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=kunnalliset+palkkataulukot&btnG=Google-haku&meta=&aq=f&oq=

ja ekasta linkistä pdf auki...

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Minkä alan taulukon tarvitset?

Mun tarttis siis saada tietää taulukko, jossa näkyy kuntapuolen sairaanhoitajan palkkaus. Tiedänkin itse asiassa peruspalkan, mutta ikälisistä tarvitsisin tietoa tuosta taulukosta. Onko siellä kuntapuolella useampiakin taulukoita ? Mä oon vissiin ollu liian kauan yksityisellä töissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
Mistä ihmeestä sen löydän. Oon onneton näissä hakemisissa .

Löytäiskö joku ?

Turha sanoa, että katso kuukkelista, katsoin jo, mutta kun en vaan löydä.

Ei voi olla noin avutonta
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=kunnalliset+palkkataulukot&btnG=Google-haku&meta=&aq=f&oq=

ja ekasta linkistä pdf auki...

Oon ihan onneton näissä hauissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mun tarttis siis saada tietää taulukko, jossa näkyy kuntapuolen sairaanhoitajan palkkaus. Tiedänkin itse asiassa peruspalkan, mutta ikälisistä tarvitsisin tietoa tuosta taulukosta. Onko siellä kuntapuolella useampiakin taulukoita ? Mä oon vissiin ollu liian kauan yksityisellä töissä :)

Kunta työllistää monen alan ammattilaisia, eikä kaikilla ole sama palkkataulukko. Itse olen liikennepuolella ja eikä meidän palkkaa katsota sairaanhoitajien taulukoista.

Saat ne taulukot esille, kun menet tuohon mun antamaan ensimmäiseen linkkiin. Siellä oikealla yläreunassa on kvtes 2007-2009. Hoitoala löytyy aika lopusta liitteestä nro 3.

Kunta työllistää monen alan ammattilaisia, eikä kaikilla ole sama palkkataulukko. Itse olen liikennepuolella ja eikä meidän palkkaa katsota sairaanhoitajien taulukoista.

Saat ne taulukot esille, kun menet tuohon mun antamaan ensimmäiseen linkkiin. Siellä oikealla yläreunassa on kvtes 2007-2009. Hoitoala löytyy aika lopusta liitteestä nro 3.

Niin ehkä sosiaali ja terveydenhuolto on eriasia kuin liikennepuoli. Ap etsi kokemuslisien määriä, ei palkkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:

Niin ehkä sosiaali ja terveydenhuolto on eriasia kuin liikennepuoli. Ap etsi kokemuslisien määriä, ei palkkoja.

Tsiisus, kun ne löytyy tuosta kvtesistä. Siellä on sitten omat liitteet kunnan eri ammattiryhmille.

Henkilökohtaisen lisän vuosisidonnainen osa
4 mom. Henkilökohtainen lisä on vähintään 5 % tehtäväkohtaisesta palkasta,
kun viranhaltija/työntekijä on ollut vähintään 5 vuotta, ja vähintään 10
% tehtäväkohtaisesta palkasta, kun viranhaltija/työntekijä on ollut vähintään
10 vuotta virka- tai työsuhteessa
1 asianomaiseen kuntaan/kuntayhtymään tai
2 muun työnantajan palveluksessa tehtäviään vastaavalla
ammattialalla tai sellaisessa tehtävässä, josta on olennaista
hyötyä nykyisissä tehtävissä.

Kyllä ne sieltä löytyy kun jaksaa lukea. Sivulta 31 alkaen.

Yhteistyössä