Kuningatar Kleopatra -sarja, mä luulin että päänäyttelijä on ainakin 40v

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
siinä Adele James siis esittää Kleopatraa, joka on 18-19-vuotias sarjan alussa. näyttelijä näyttää mielestäni ainakin 40-vuotiaalta (olen itsekin 40 joten on kokemusta)

mun piti ihan googlata että minkä ikäisen näyttelijän ne laittoi esittämään 18v tyttöä. Ja tuo näyttelijä onkin 27-vuotias!!! en olisi uskonut. niin ryppyinen otsa, silmien alta, silmien välissä poimut... kaulakin on kurttuinen. olisin luullut oikeasti että tämä on 40.

Onko muut samaa mieltä?
 
Totta puhut, piti kuukkeloida että kuka. Kävisi hyvin 4kymppisestä.

Egyptin hallitus! jopa kritisoi, kun faaraota esittää miksatun (lapsuudessani ja nuoruudessani käytettiin sanaa mulatti) perimän omaava nainen.

”The British actress in a podcast addressed the docuseries from Jada Pinkett Smith after criticism from the Egyptian government for the casting of an actress of mixed heritage to play the late pharaoh. Hear what she had to say in this video.”

 
vierailija
Ikääntyminen on tällä palstalla joillekin vaikea asia.
Lukekaa Doria Grayn muotokuva-kirja ja saatte ongelmaanne uutta perspektiiviä.
Joka kerta kun kävelen vastaantulevan poikajoukon ohi katson muualle tai laitan pääni alaspäin. Aikuisten lasteni mielestä en vanhene ollenkaan.
Eilen naapurin poika potkaisi palloaan ja juoksin palloa kiinni kassi kädessäni.
Kaaduin kyljelleni ja kyynärpäähän tuli asvalttiihottumaa. Onneksi ei käynyt pahemmin.
En käsitä mikä Kleopatrassa kiehtoo ihmisiä.
Olen kiinnostunut Egyptiin historiasta ja seuraan aihetta käsitteleviä juttuja. Kauneus on katsojan silmissä. Tuskin Kleopatra on kovin ihmeellinen ollut.
Filmiteollisuus vain haluaa repiä rahaa hölmöltä katsojakunnaltaan.
 
Ikääntyminen on tällä palstalla joillekin vaikea asia…

Eilen naapurin poika potkaisi palloaan ja juoksin palloa kiinni kassi kädessäni.
Kaaduin kyljelleni ja kyynärpäähän tuli asvalttiihottumaa. Onneksi ei käynyt pahemmin.
En käsitä mikä Kleopatrassa kiehtoo ihmisiä.
Olen kiinnostunut Egyptiin historiasta ja seuraan aihetta käsitteleviä juttuja. Kauneus on katsojan silmissä. Tuskin Kleopatra on kovin ihmeellinen ollut.
Filmiteollisuus vain haluaa repiä rahaa hölmöltä katsojakunnaltaan.
No nyt meni hilseesi yli, ja kovin korkealta.

Ap vaan totesi havaintonaan että nuori näyttelijä näyttää reilusti vanhemmalta kuin on, johon totesin että niinhän se on asian laita. Ei sen ihmeempää ikääntymiseen liittyvää, kuin että ikäännytään eri vauhtia. Itse olen siinä onnellisessa asemassa että geeniperimän ansiosta näytän ainakin 10-15 vuotta nuoremmalta ulkopuolisten silmissä. Samoin isäni nuorekasta ulkonäköä aina kehuttiin.

Kaikille tutulla kirjoittajalla on myös pokkaa lytätä historiankirjoitukset. Kyllä Kleopatra tunnetaan maailmalla suuresta viehätysvoimastaan.

ps. no hyvä kun ei mennyt luita poikki, mutta särkyikö Alepa-kassissa mitään? 😏
 
vierailija
No nyt meni hilseesi yli, ja kovin korkealta.

Ap vaan totesi havaintonaan että nuori näyttelijä näyttää reilusti vanhemmalta kuin on, johon totesin että niinhän se on asian laita. Ei sen ihmeempää ikääntymiseen liittyvää, kuin että ikäännytään eri vauhtia. Itse olen siinä onnellisessa asemassa että geeniperimän ansiosta näytän ainakin 10-15 vuotta nuoremmalta ulkopuolisten silmissä. Samoin isäni nuorekasta ulkonäköä aina kehuttiin.

Kaikille tutulla kirjoittajalla on myös pokkaa lytätä historiankirjoitukset. Kyllä Kleopatra tunnetaan maailmalla suuresta viehätysvoimastaan.

ps. no hyvä kun ei mennyt luita poikki, mutta särkyikö Alepa-kassissa mitään?
(y)
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Juu niin näyttää paljon vanhemmalta, ei toimi yhtään 18v tytön roolissa. Se näyttelijä joka esitti Kleopatran pikkusiskoa, (Arsinoe?) olisi näyttänyt noin 18-vuotiaalta ja olisi sopinut paremmin Kleopatraksi.
 
vierailija
No nyt meni hilseesi yli, ja kovin korkealta.

Ap vaan totesi havaintonaan että nuori näyttelijä näyttää reilusti vanhemmalta kuin on, johon totesin että niinhän se on asian laita. Ei sen ihmeempää ikääntymiseen liittyvää, kuin että ikäännytään eri vauhtia. Itse olen siinä onnellisessa asemassa että geeniperimän ansiosta näytän ainakin 10-15 vuotta nuoremmalta ulkopuolisten silmissä. Samoin isäni nuorekasta ulkonäköä aina kehuttiin.

Kaikille tutulla kirjoittajalla on myös pokkaa lytätä historiankirjoitukset. Kyllä Kleopatra tunnetaan maailmalla suuresta viehätysvoimastaan.

ps. no hyvä kun ei mennyt luita poikki, mutta särkyikö Alepa-kassissa mitään?
Ei meidän, mutta naapurin.
 
vierailija
Se että se näyttää vanhalta on pienempi virhe kuin se että rooliin on valittu väärän rodun edustaja. Muka dokumentti, yhtä hyvin se Kleopatra-dokkari voitaisiin kuvata vaikka pohjoisnavalla kun on muutenkin vääristelty.
 
Sinun jutuista ei ota Erkkikään selvää.
Siksi harrastat vain huonoa englantia mongertavia itseäsi 30 vuotta nuorempia taikkuja.
Alepan lystikäs Räyhä-Reetta on taas vauhdissa 😅

Tuossa on montakin virhettä. Ensinnäkin pitää puhua vaan yksikössä, toiseksi hän ei ole Thaimaasta, kolmanneksi on 33 vuotta minua nuorempi ihanainen viriili ja sexy kaunotar 😍

Miksi minä vallaton poikamies olisin sinkkuuntueassa kiinnostunut ikäisistäni? Heillä on jäänyt elämän upeat asiat miesten kanssa jäänyt unholaan jo 20 v sitten keskimäärin. Hyviä he ovat varmasti monessa asiassa kuten virkkuukoukun heiluttelussa, marttojen toiminnassa, siivoamisessa, ruuanlaitossa jne

Ihan tiedoksi vaan että Filippiineillä ihmisten englanninkielen taito on paras kaikista Aasian maista, se on heillä kakkoskieli.

ps. ”Erkeistäsikään” en välitä 😎
 

Yhteistyössä