kun ystävä pettää luottamuksen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"petetty"

Vieras
eräs taho kertoi mulle tän ystävän lörpötelleen yksityisasioita työpaikallaan ja koska tää on pieni paikkakunta niin nyt kaikki tietää kaiken kun sana on levinnyt ja sitä myötä on paljastunut muitakin juttuja mitä tää ihminen on kertonut mitkä on vannonut pitävänsä omana tietonaan....
oon niin pettynyt, surullinen, vihainen ja mulla on niin alaston olo kun mun asiat on riepoteltu tuolla julkisesti... mä todella luotin tähän ihmiseen 110%sesti ja olen puhunut sille paljon ja pelkään koska ne loputkin leviää... :(
pahinta tässä se, että asutaan naapureina, en ns."pääse karkuun" häntä / en pysty ottamaan hajurakoa. lisäksi meidän lapset on parhaita kavereita keskenään, kummankin pojat ja tytöt.. tytöt samassa ryhmässä tarhassa ja kuskataan niitä kimppakyydeillä ja pojat kulkee koulumatkat yhdessä ja on kun paita ja peppu....
oon ihan romuna tän asian kanssa.. mitä mä teen?! :(

Kannattaa tosiaan sanoa "ystävälles", että sun jutut on kulkenu vääriin korviin. Mulla oli vähän sama tilanne. Mä luulin, että miehen veljen vaimo oli hyvä ystävä ja luotettava. Pikkuhiljaa alkoi meiän muilta yhteisiltä tutuilta kuulua, että ne tiesi asioita, jotka mä olin kertonu luottamuksella. Välejä ei oikein voi katkaista, kun mies on kuitenkin veljensä kanssa tekemisissä. Sitten on vielä lapset, jotka on hyviä kavereita serkkujensa kanssa.

Mä tulen kyllä toimeen edelleen hänen kanssaan, mutta omia asioitani en vahingossakaan kerro.

Yhteistyössä