kun yksi ihminen pilaa työilmapiirin niin että muut ovat koko ajan sairaslomalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun palavat loppuun ja väsyvät tähän ihmiseen, sen vaatimuksiin ja pskanjauhantaan EIKÄ ESIMIES TEE MITÄÄN!!
muutaman sanan vuosien varrella vaihtanut tän henkilön kanssa et "älä ny tee tollai jooko" ja siinä se. ja näiden puhutteluiden jälkeen tän henkilön kollegat saavat tuntea nahoissaan et ovat valittaneet esimiehelle.

MITÄ VOI TEHDÄ JA KEHEN OTTAA YHTEYTTÄ?!

Alkuperäinen kirjoittaja työ:
No teitähän on enemmän kuin se yksi joten "lynkkaus" meininki päälle. Teette porukassa sopimuksen ja "savustatte" sen yhden saikulle tai talosta ulos. Helppoa.

mä painin nyt yksin tän asian kanssa kun tää yks ihminen on savustanut ne muut jos pois muihin töihin eikä niitä enää kiinnosta.
on jo 6vuotta saanut ihmisiä itkemään ja menettämään yöuniaan.
nyt vasta ymmärrän miksi mua niin kamalasti varoiteltiin kun tuonne töihin menin.. kyseessä siis pieni yksikkö..

Soita työsuojelupiiriin. Varmaan sieltä löytyisi joku, jonka kanssa ainakin voisit jutella tilanteesta ja miettiä, onko sille mitään tehtävissä.

Työpaikalla ottaisin itse yhteyttä korkeampiin esimiehiin ja kertoisin asian heille. Mutta tämä ei auta, jos niitä isompia esimiehiä ei ole....

Meillä myös tuollainen työkaveri. Meidän pitää kuulemma ymmärtää häntä. Paskat! Itse olen sanonut vastaan, joson jotain yrittänyt mussuttaa. Ja ihan varmasti ottaisin yhteyttä esimiehen esimieheen tai työterveyteen, jos mua alkaisi kiusaamaan.

Mä otin loparit. Joten sain tehdä kotoa puolta työaikaa samaan hintaan.
Tyyppi sai fudut :)
En tehnyt uutta sopimusta. Pomo oli idiootti joka kauhoi mun sairasloma-asioita muille. Tein työsuojeluun ilmoituksen.
Tuosta tomuisesta vahakabinetista jäi sen asteiset traumat että ensi kerralla osaan juosta karkuun jo työhaastattelusta.
Tää psykopaatti oli ajanut mun jakkaralta 6 ennen mua jo hermolomalle

Yhteistyössä