kun yhtä poikaa ei kutsuta synttäreille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Meidän poika käy pientä koulua ja hänen kaverinsa synttärit ovat perjantaina. Meidän poika oli ainut poika 1-4 luokilta jota ei kutsuttu juhliin. Ko. Synttärisankarin äiti vielä toimii koululla opettajana. Yhtä lasta poika ei olisi kuulema edes halunnut kutsua mutta äiti oli pakottanut. Vedinkö herneet turhasta nenään vai onko tää teidän mielestä ihan oikeutettua käytöstä?

Hyvin tökeröltä kuulostaa, mutta en ole ikinä ajatellutkaan opettajien olevan mitään älynjättiläisiä... pikemminkin kyseisen asteikkon toisesta äärilaidasta.

Epäilen että ei halua ottaa poikaa sinne jos sattuukin jotain?! En tiedä, mutta minusta ei pitäisi liittyä mitenkään. Ja itse olen aina lapsille opettanut että yhtä ei voi jättää kutsumatta, vaan ovat jättäneet useamman pois tai kutsuneet kaikki.

[QUOTE="pettynyt";28078187]Epäilen että ei halua ottaa poikaa sinne jos sattuukin jotain?! En tiedä, mutta minusta ei pitäisi liittyä mitenkään. Ja itse olen aina lapsille opettanut että yhtä ei voi jättää kutsumatta, vaan ovat jättäneet useamman pois tai kutsuneet kaikki.[/QUOTE]

No mitä voi sattua? Oletteko koulussa paljonkin varoitelleet pojan sairaudesta, onko uusikin juttu,onko koulussa sattunut jotain diabetekseen liittyvää?

Ei koulussa ole sattunut mitään ja poika osaa aika hyvin itsekin jo hoitaa itseään. Joutuu kyllä mittailemaan usein verensokeria mutta tekee sen itse. Ainahan se vs voi mennä matalalle mutta eipä juuri muuta varottavaa ole.

voivoivoivovivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoivoi...........................................................................................................................

Jos suoraan sanon, niin ketuttaa käytös. Olen opettanut lapsilleni että kaikkien kanssa pitää tulla toimeen ja kaikki kutsutaan jne. No yllätys yllätys, meilläkin sattuu olemaan opettaja tuttavapiirissa ja hän on juuri kuvailemasi altainen tyyppi joka on jättänyt muutaman lapsen kutsumatta. Että se siitä "kaikkien kanssa pitää leikkiä" ja "ketään ei jätetä leikkien ulkopuolelle".

Ootko varma että poikaasi ei ole kutsuttu? Jos kutsu on jäänyt reppuun, joko kutsujan tai kutsutun. Voithan ottaa opeen yhteyttä ja kysyä et miks sun poikaa ei kutsuttu, että tuli paha mieli.

Jos suoraan sanon, niin ketuttaa käytös. Olen opettanut lapsilleni että kaikkien kanssa pitää tulla toimeen ja kaikki kutsutaan jne. No yllätys yllätys, meilläkin sattuu olemaan opettaja tuttavapiirissa ja hän on juuri kuvailemasi altainen tyyppi joka on jättänyt muutaman lapsen kutsumatta. Että se siitä "kaikkien kanssa pitää leikkiä" ja "ketään ei jätetä leikkien ulkopuolelle".

Muutaman lapsen kutsumatta? Mitä ihmettä?

Montako pitää jättää kutsumatta jos ei halua kutsua koko koulua! Eihän synttäreille ennenkään ole kaikkia koulusta kutsuttu vaan ne kaverit joiden kanssa leikitään.

Minusta menee vähän ylireagoimiseksi jos lapsen synttäreille on pakko kutsua sellaisia lapsia joiden kanssa lapsi ei leiki.

Yhteistyössä