Kun vastaatte johonkin ketjuun niin luetteko edes ensin mitä ap:lla on asiaa!?!

Kyy
Joskus otsikossa on kysymys, mihin olisi hirveän helppo vain vastata. Mutta luen kyllä aina ap:n sepustuksen (jos jaksan) ja vastaan vasta sitten, jos tuntuu, että mulla on sanottavaa ko. aiheeseen. :D

voivoi
joskus otsikko ja viesti ovat ihan ristiriidassa keskenään ja täytyy sanoa, että kiiressä tulee vastattua ihan vaan otsikkoon!! Siis jos ostikko on ihan selkeä kyssäri.

:LOL:

Mi
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
joskus otsikko ja viesti ovat ihan ristiriidassa keskenään ja täytyy sanoa, että kiiressä tulee vastattua ihan vaan otsikkoon!! Siis jos ostikko on ihan selkeä kyssäri.

Peesi.

Otsikossa kysytään yhtä, ja teksti on ihan ristiriidassa siihen, eikä enää tiedä että mihin vattuun pitäisi vastata.

HelloShitty
luen kyllä..mutta aika usein se kysymys jää epäselväks. ja niitää kysymyksiä saattaa olla moni. ja sit on niitä jotka kyselee tyhmiä ja on iiiiihan pakko vastata tällä :headwall: ... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:

Joo mutta esim jos ap sanoo että tarvitsee autoa työssään jne niin meetkö sä siihen sanomaan että meillä auto on seisonnassa,pääsee sitä ilmankin autoa :D :D

Peuhu
Kyllä luen mutta saatan kuitenkin kommentoida jon kun muun vastausta enkä ap:n , mun mielestä täällä on tarkoitus keskustella asioista ja niinhän ne keskustelut syntyy että ihmiset vastaa/ kommentoi toistensa sanomisia.

vieras
Joo. Joskus se ap vain unohtuu, kun lukee ne seuraavat kirjoitukset, joissa se saattaa lähteä ihan eri juttuun kuin mitä aloitus oli... Silloin helposti vastaa tai kommentoi sitä viimeisintä kirjoittajaa ja se saattaa olla ihan muuta kuin ap:n aloitus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo. Joskus se ap vain unohtuu, kun lukee ne seuraavat kirjoitukset, joissa se saattaa lähteä ihan eri juttuun kuin mitä aloitus oli... Silloin helposti vastaa tai kommentoi sitä viimeisintä kirjoittajaa ja se saattaa olla ihan muuta kuin ap:n aloitus.
Joo,niinhän se tekee.
Joskus mä kun oon tehnyt jonkun aloituksen niin nää eräät kaivaa siihen jotain mun vanhoja juttuja mukaan, mitkä ei liity asiaan pätkääkään :D

Miä
Tottakai myö pärjättäis ilman autoa, miä vaan hilpasen 20 kilometriä kouluun. Iltapäivällä saa laittaa aika rivakasti tossua toisen eteen, koulu loppuu neljältä ja päiväkoti menee viideltä kiinni. Miä olen varma ettei miun mies petä miua, ei se ole sellainen :xmas:

Yhteistyössä