KUN tulitte raskaaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippijajeij
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hippijajeij

Vieras
Eli siis kun tulitte raskaaksi

A) muuttuiko teidän liman eritys ennenkun kuukautisten olisi pitänyt alkaa? Runsastuiko, niukkeniko vai miten?

B) Bongaatteko normi kierroistanne tämän ns. ovulaatio "limatulpan" eli sen ison lima möhkälen ja jos bongaatte, tuliko lima myös kierrossa jollon jäit raskaaksi?

Itse nyt menossa kp 16 ja tuota limapalloa ei ole näkynyt, vaikka viimiset pari vuotta olen sen AINA bongannut. Raskauden mahdollisuus kuitenkin on suht pieni, muutama keskeytetty yhdyntä siis. Ja nyt heti ovulaation jälkeen on ollut kuivaa kun saharassa.Mutta klönttiä en bongannut, vaikka viikonlopun olikin hieman runsaampaa limaneritystä.

[QUOTE="argh";23975889]tee testi eläkä laita tänne montaa eri aloitusta aiheesta. Testillä se selviää.[/QUOTE]

ja mitä sinä olet sanomaan mistä minä saan tehdä aloituksia ja mistä en? Jos asia kalvaa mun mieltä niin varmaan saan uuden alotuksen tehä ja kysellä.Toivottavasti se ei sua häiritse liikaa.

Voi tsiisus! Jos käytössä on keskeytetty niin ei paljon äly päässä juokse. Siinähän sitten kyttäilet limoja pikkareista ja hauskaa on. Kuuluuko keskeytettyyn aina kytätä niitä limoja ja pohtia niiden koostumusta? Musta ei kyllä olis tohon.

[QUOTE="vieras";23975943]Voi tsiisus! Jos käytössä on keskeytetty niin ei paljon äly päässä juokse. Siinähän sitten kyttäilet limoja pikkareista ja hauskaa on. Kuuluuko keskeytettyyn aina kytätä niitä limoja ja pohtia niiden koostumusta? Musta ei kyllä olis tohon.[/QUOTE]

Joo, enpä ole ennen keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä käyttänyt, että tämäkin nyt oli vähän tällänen "vahinko". Joten virheitä sattuu hei! Sen tiiän kuitenki et jotkut käyttää kyseistä menetelmää OIKEASTI ehkäisynä, että parempi kai näin kun että oltas loppuun asti hommailtu.

Voi apua!
Jos oletkin raskaana, niin tyhmyysgeenit vaan lisääntyy.

HEI FIKSUT IHMISET, MIKSI TE ETTE LISÄÄNNY? TUOLLAISET ALKUELIÖT VAAN LISÄÄNTYVÄT! EIKÖ MUITA HUOLESTUTA POPULAATION SYSTEMAATTINEN ÄO:N LASKU???

Hitsi että tää tosiaan on nihkee palsta. Täynnä negatiivisia ihmisiä. Jos joku laittaa tyhmän ja hölmön alotuksen (niinkun minä nyt, sorryvaan) niin ihmiset suorastaan käyvät kimppuun, tulevat arvostelemaan yms. Kivaa, teillä on varmaan itsellä ihana elämä ja vaikutatte erittäin fiksulta porukalta. Oon mä paljon kuullut et tää palsta on ihan äree, mut tää tosiaan ON äree. Kaikki muut "alotuksethan" vaikuttaa hirmu fiksuilta mitä oon lukenut.
Siis nää suomalaiset mammat on myrtsejä, niinkun yleensä perus suomalainen ihminen onkin (:

Hitsi että tää tosiaan on nihkee palsta. Täynnä negatiivisia ihmisiä. Jos joku laittaa tyhmän ja hölmön alotuksen (niinkun minä nyt, sorryvaan) niin ihmiset suorastaan käyvät kimppuun, tulevat arvostelemaan yms. Kivaa, teillä on varmaan itsellä ihana elämä ja vaikutatte erittäin fiksulta porukalta. Oon mä paljon kuullut et tää palsta on ihan äree, mut tää tosiaan ON äree. Kaikki muut "alotuksethan" vaikuttaa hirmu fiksuilta mitä oon lukenut.
Siis nää suomalaiset mammat on myrtsejä, niinkun yleensä perus suomalainen ihminen onkin (:

Tämmönenhän tää palsta on ollut iät ja ajat :whistle: :D

Life is life na naa naa na na

Kukin taplaa tyylillään. Tunnen monia pariskuntia jotka ovat keskeytelleet yhdyntöjänsä ehkäisymielessä, eikä kellekkään ole lapsia tullut. Ja Noihin vee itun ällöttäviin lima-asioihin vaan sen verran että jokainen kierto on erillainen....

A) valkovuotoa tuli hiukan normaalia enemmän varsinkin sillä kohdin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta ensin oli ovulaation jälkeen se ns. kuiva kausi

B) "ovislimatulppa" tai kananmunalimat bongasin siinäkin kierrossa josta tärppäsi!

Yhteistyössä