Kun teillä on miehen kanssa riitaa, mitä ajattelette?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis ajatteletko sillon, että kyllä tää sovitaan ja haluat ja kaipaat miehesi syliä, vai mietitkö usein riidan aikana eroamista? Oletko riidan aikana puhunut eroamisesta? Riitelettekö usein?

Annuska
Riidan aikana eikä muutenkaan ei ajatella eroamista. Sillä ei uhkailla, sillä kun se on kerran sanottu, se on sanotu, ja sitä sanomista ei ikinä saa vedettyä takaisin. Jo sanomalla sen ihminen löyhentää suhdetta, ilmaisee oman mahdollisen irtautumishalunsa tai kylvää saman ajatuksen toiselle.

Olen kerran puhunut eroamisesta, ja silloin oli tosipaikka. Kyse oli alkoholismista. Mies meni A-klinikalle. Hänkin tiesi, että oli tosi kyseessä.

Noin muuten, emme juurikaan riitele. Emme näe riitelyä mitenkään parisuhdetta rakentavana. Asiat on pystyttävä joko hoitamaan omassa mielessä (asenne) tai yhdessä ennenkuin ne menevät riidaksi.

Todella harvoin riidellään.
Koskaan en ole eroa miettinyt enkä sillä uhkaillut.
Yritän ajatella että asiat riitelee eikä ihmiset, vaikka se välillä vaikeeta onkin.
Olen välillä pitkävihainen ja helposti vedän riitaan myös TODELLA vanhatkin asiat.
Ja yleensä odotan että mies aloittaa sovinnon teon :ashamed:

ire
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni-Josefiina:
lähestulkoon aina ajattelen että tää homma on nyt tässä ja suunnilleen sisustan jo uutta kotia mutta lepyn onneksi tooosi helposti :saint:
mä' olen kans just noin äkkipikainen suutun nopeeta ja tulisesti mut sit ku saan tapella kovaäänisesti ja sit olla hetken lepyn kyl kauaa en jaksa mököttää/olla vihanen

Yhteistyössä