Kun teidän vauvat/taaperot on tehneet hampaita,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
niin ovatko he nukkuneet yöt hyvin vai heräilleet?

Mää oon nyt taas tunnin kunnellut tuota kitinää ja vinkunaa. Hampaita tekee, kuumeenkin kyllä mittasin varalta ja annoin panadolia. Katotaan helpottaako yhtään. Nyt ainaki tuolla siskonsa kanssa touhuilee hetken ilman kätinää...

Mut mua hämää, kun poika nukkuu kuitenkin yöt rauhallisesti heräämättä (kopkop). Sitte ku herää (tänä aamuna klo 6), niin aamu on yhtä kiukkua vaan. :/

Meillä tyttö on ollut tosi levoton ja kärttyinen kun on hampaita tulossa. Päivisin en ole antanut suppoa, mutta iltaisin olen laittanut supon, että saadaan kaikki nukkua yöllä. Meidän tytöllä hampaan puhkeaminen kestää tosi pitkään, melkein kuukauden! Nyt on vasta kolme hammasta, joten eiköhän niitä kitinöitä ole tulossa vielä aika monesti.
Hyvä, että teillä poika nukkuu yön rauhallisesti. Annapa jotain viileetä pureksimista hänelle, esim. porkkanaa jääkaapista. Meillä ainakin tyttö kaluaa mieluiten jotain sellasta kun tekee hampaita.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Meillä tyttö on ollut tosi levoton ja kärttyinen kun on hampaita tulossa. Päivisin en ole antanut suppoa, mutta iltaisin olen laittanut supon, että saadaan kaikki nukkua yöllä. Meidän tytöllä hampaan puhkeaminen kestää tosi pitkään, melkein kuukauden! Nyt on vasta kolme hammasta, joten eiköhän niitä kitinöitä ole tulossa vielä aika monesti.
Hyvä, että teillä poika nukkuu yön rauhallisesti. Annapa jotain viileetä pureksimista hänelle, esim. porkkanaa jääkaapista. Meillä ainakin tyttö kaluaa mieluiten jotain sellasta kun tekee hampaita.
Nyt on pojalla porkkana pureskeltavana. Kiitti vinkistä :flower:

Yhteistyössä