Kun te grillaatte ja syötte pihalla niin minkälaisia astioita käytätte?

Me käytetään yleensä kertakäyttöastioita. Aterimet ovat oikiat eivät siis kertakäyttöiset. Joo olen laiska. :D

On siinä vain erilainen tunnelma syödä pihalla auringonpaisteessa se ruoka kuin sisällä. =) Eilen tuuli niin kovaa ettei viittinyt pihalla syödä.

ihan tavallisia astioita, samoja kuin sisällä ruokapöydässä. Meillä on tiskikone ja tiskeistä ei ole lisävaivaa, kertakäyttöastiat ovat käytössä hankalammat ja ne pitää erikseen käydä ostamassa.

nomaaleja
Tavan astioita eli arabian illusia sarjaa ja hagmannin elegia aterimia sekä iittalan lasit.
Kerttis tavarat raivostuttavia, eivät kestä mitään ja lähtevät tuulen mukaan.

poikia3
Olen ostanut muoviset lautaset sitä varten, että niiden kanssa voi ihan rauhassa syödä ulkona pelkäämättä astioiden rikkoutumista. Kertakäyttöastioita meillä ei käytetä kotona koskaan. Ehkä kerran kaksi kesässä on jossain retkellä mukana sellaiset.

Samoilla kipoilla mennään kuin sisälläkin evästäessä. Mä en voi sietää kertakäyttöastioita, eihän ne pysy edes pöydässä jos yhtään tuulehtii!

Ja muoviset sosimet on kyllä saatanasta, eihän niillä tee mitään!

Niin ja sitten on vielä tämä ekologinen puoli. Mä ymmärrän kertikset jossain asuntovaunussa (paitsi etten ymmärrä koko asuntovaunuja, karavaanarit on rectumista.. Ü ) tai muualla, jossa tiskaaminen on hankalampaa kuin kotioloissa, mutta kyllä nyt kotona täytyy saada ne kipot pestyä tai koneeseen ihan samalla tavalla kuin sisällä syödessäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Niin ja sitten on vielä tämä ekologinen puoli. Mä ymmärrän kertikset jossain asuntovaunussa (paitsi etten ymmärrä koko asuntovaunuja, karavaanarit on rectumista.. Ü ) tai muualla, jossa tiskaaminen on hankalampaa kuin kotioloissa, mutta kyllä nyt kotona täytyy saada ne kipot pestyä tai koneeseen ihan samalla tavalla kuin sisällä syödessäkin.
Mutta mä olenkin laiska ja mä inhoan tiskaamista ylikaiken. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Meillä ei ole tiskikonetta. :whistle: :snotty:
No prkl. Mä olen antanut yhden ilmaiseksikin pois.. Ja vieläpä ihan vieraille ihmisille! Tutumpi sinä olisit ollut sen saamaan.. :D
:D No en mä tiedä saanko tuohon keittiöön tiskikonetta. Kaappeja pitäisi repiä irti ja tuskin vuokanantaja tykkäisi siitä. :whistle:

No prkl. Mä olen antanut yhden ilmaiseksikin pois.. Ja vieläpä ihan vieraille ihmisille! Tutumpi sinä olisit ollut sen saamaan.. :D
:D No en mä tiedä saanko tuohon keittiöön tiskikonetta. Kaappeja pitäisi repiä irti ja tuskin vuokanantaja tykkäisi siitä. :whistle:
Onhan koneita pöytämallisinakin!

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Onhan koneita pöytämallisinakin!
Aika ahdasta olisi siltikin...

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Ihan tavallisia astioita ja muovi mukeja.
Samoin. Lasten ollessa pieniä tuli hankittua laaja valikoima muovimukeja ja ne ovat käteviä pihalla syödessä, kun ei tarvitse pelätä lasinsiruja, jos muki kaatuu tai putoaa. Lautaset hajotessaankin yleensä pysyvät suurempina paloina.

Meillä on yleisimmin normaalit ruokailuvälineet. Terassillle on kaksi askelta enemmän kuin ruokapöydälle. Katan terassille ihan samalla tavalla kuin sisällekin.

Mutta tänään grillasimme pihasaunalla ja otin laiskuuttani muovimukit mukaan. Mahtuivat koriin paremmin.

Yhteistyössä