Kun täytitte 18v, poistitteko vanhemmiltanne käyttöoikeudet pankkitiliinne/tileihinne?

• Viestiketjun aloittaja nainen vm-89
  • Ensimmäinen viesti
nainen vm-89
Täytän tänä vuonna 20 enkä ole vieläkään poistanut vanhempieni käyttöoikeuksia tiliini. Luotan heihin ja tiedän, etteivät käytä tiliä ilman lupaani. On kuitenkin hyvä, että heillä on siihen käyttöoikeus, jos joskus tulee tilanne, että he hoitavat jonkin pankkiasian puolestani tms.

ap
Asun siis vielä kotona. Joskus myöhemmin saatan ehkä oikeudet poistaa, jos jaksan/haluan. Muodollisuus se kuitenkin vaan on, eivät he nytkään oikeudellaan mitään tee. Multa siis kysyttiin asiaa, kun 18 vuotta täytettyäni kävin neuvottelemassa pankkiasioistani.

sen vuoksi
Poistin n.kakskymppisenä.Ihan vain sen vuoksi kun äitini kyseli nuista mun ostoksista,kun hän sai tiliotteet myös tuosta mun tilistä.
Alko,baari,,ja kaikki muut ei niin kivat paikat..

Hän kyllä muistutti mua siitä heti ku täytinh 18,et voin käydä poistaan nuita käyttöoikeuksia jos haluan.En saanut silloin aikaseksi.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja nainen vm-89:
Täytän tänä vuonna 20 enkä ole vieläkään poistanut vanhempieni käyttöoikeuksia tiliini. Luotan heihin ja tiedän, etteivät käytä tiliä ilman lupaani. On kuitenkin hyvä, että heillä on siihen käyttöoikeus, jos joskus tulee tilanne, että he hoitavat jonkin pankkiasian puolestani tms.
Sain tilin Nordeaan kun olin 14v.Eikä koskaan ole ollut vanhemmillani käyttöoikeutta tiliini!

heviee
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
En eikä poistanut tyttärenikän. Ne käyttöoikeudet kun poistuivat automaattisesti. Ei tarvinnut siis mitään erikseen ilmoittaa, että "poistakaa".
meinaan kun teimme tytön kanssa seuraavasti,hänen tilinsä oli minun nettipankkisivuillani,muutin tilin hänen käyttöönsä omilla tunnuksillaan ja se jostain syystä näkyy nyt yhä minunkin nettipankkisivuillani.tosin se ei meitä kumpaakaan haittaa.mutta siis automaattisesti se ei kadonnut vaan tili on nyt meidän molempien katseltavissa...

Yhteistyössä