kun sitä toista lasta ei kuulu ja vanhat vauvatavarat vie tilaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Satu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Satu"

Vieras
kyllä ahistaa ku sitä toista lasta ei oo kuulunu parin vuoden yrityksestä huolimatta ja tavaraa esikolta säästössä vaikka kuinka.

musta tuntuu et tila loppuu kesken, kun mitään en oo pois laittanut. aattelin et jos toinen tulis heti perään mut eipä ole tullut ja tuleeko koskaan ni saa nähä.

1 huone on täynnä pahvilaatikoita, pinnasänkyä, rattaat, vaunut, sitteri, lelut, turvaistuin jne kaikki mahdolliset..tuntuu niin tyhmältä et meil ei ole muutenkaan ylimäärästä tilaa ja sit 1 huone on ihan varastona.

sitten en oo uskaltanu myydä pois et mitä jos ens kuus tulisinki raskaaksi ja maksaahan noi kun lähes kaikki ekalle uutena ostettiin.

äh mitä tekisitte tai olette toimineet?

Eikö teillä ole mitään varastoa missä säilyttää ettei tarvitse yhtä huonetta uhrata tavaroille? Ettei käy niinkuin minulle, että ajattelin kahden lapsen jälkeen että tämä on tässä, kolmatta ei tule. Annoin paljon vaatteita ja muuta pois. Niinhän siinä kävi että pian kolmas ilmoitti tulostaan ;)

No voisko niitä laittaa kiertoon sukulaisille/ystäville, sillä ehdolla että saatte ne sitten takaisin kun tarvitsette? Itse kyllä varmaan alkaisin myymään, aloittaisin sellaisesta turhemmasta tavarasta.

Toimii kun myyt kaiken pois, niin johan tärppää :)
Mä kun esikoisesta haaveilin ja turhauduin kun ei kuulunut, ostin törkeän kalliit kireät ja tiukat farkut, niin johan seuraavassa kierrossa onnisti ja ne farkut mahtu päälle pari kuukautta.

no toisaalta esim turvakaukaloa ei suositella enään käytettäväksi viiden vuoden jälkeen (muovin kun aika hapertaa...), joten se kannattaa heti myydä pois jos joku vaan sen enää suostuu ostamaan. Ihmettelen kyllä suuresti ihmisiä jotka yrittää vaikkapa huutonetissä myydä jotain tyyliin kolmella lapsella ollutta turvaistuinta ja vielä enemmän ihmettelen sitä joka sellaisen menee ostamaan.

Yhteistyössä