Kun sisarukset eivät halua olla tekemisissä isän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jonna"

Vieras
Meillä on siis uskonnollinen tausta, isä oli aika ankara. Perheessä oli mm, ruumiillista kuritusta sekä meitä painostettiin muuten olemaan uskossa mukana. ( jehovan tod. ) Kolme sisaristani on sitä mieltä, etteivät halua pitää yhteyttä isään koska isääkään ei ole ikinä kiinnostanut heidän elämä jne... ymmärrän kyllä, isä esim lähetti yhdelle heistä kirjeen, ettei voi soitella jne koska hänet on erotettu seurakunnasta. Että uudet säännöt kieltävät pitämästä yhteyttä.
No nyt sitten isällä on pahalaatuinen syöpä, eikä hyvältä näytä.
Yritin sanoa sisarilleni, että heillä on vain yksi isä ja voivat katua elleivät tee sovintoa isän kanssa. Edes soittaisivat kerran.
En minäkään pidä isän uskonnosta mutta rakastan silti häntä.

Kyllä sinusta se voi pahalle tuntua, mutta et voi pakottaa sisaruksiasi olemaan yhteydessä isäänne. Olet maininnut asiasta sisaruksillesi, ajattelisin sen riittävän. Oletko sanonnut isällenne että haluaisiko hän itse nähdä muita lapsiaan vielä?

Niinkai. Vaikeaa hyväksyä... olen itse erilainen. Lisäksi kysyin siskoiltani apua rahallisesti, koska vanhin meistä ei pääse isää katsomaan muuten Californiasta. Vastaus oli, etteivät auta lahkolaisia... no mä yritän säästää rahaa siihen.

[QUOTE="Jonna";22136460]Niinkai. Vaikeaa hyväksyä... olen itse erilainen. Lisäksi kysyin siskoiltani apua rahallisesti, koska vanhin meistä ei pääse isää katsomaan muuten Californiasta. Vastaus oli, etteivät auta lahkolaisia... no mä yritän säästää rahaa siihen.[/QUOTE]
Onko isällä rahaa? Eikö hän voisi osallistua kustannuksiin?

Yhteistyössä