Kun seksi ei huvita ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariia

Vieras
Olen nyt neljännellä kuulla raskaana ja alkaa pikkuhiljaa huolestuttaa minun ja mieheni suhde kun mulla ei kertakaikkiaan huvita sänkyhommelit. Yksi syy on tietenkin se että nukahdan joka ilta tosi aikaisin ja olen myös aamuisin väsynyt eli missäs välissä sitä sitten...

Muutenkin tuo eka 3 kuukautta tuntui että pitää olla varovainen kun oli yksi keskenmeno takana. En ole kyllä koskaan ollutkaan kovin aktiivinen noissa petipuuhissa joten ihme että ylipäätään raskautunut olen. Kaitpa tuo mieskin on vähän samanlainen kun ei ole paljoa yritellytkään. Meillä on ollut ihan mukava vaikka harvakseltaan ollaan seksiä harrastettu. Ei se määrä vaan se laatu, heh...

Kummiskin kun aika vanhaksi elelin sinkkuelämää niin paljon näin sellaisia miehiä liikenteessä joilla oli vaimot raskaina eikä se niitten menoa paljon haitannut, vaikka minkälaista yritystä oli. No nyt kun itse on samassa tilanteessa niin mietityttää että mitenkä saan oman mieheni kotona pidettyä eli miten siis taas löytäisin sen oman seksuaalisuuteni. Onhan sitä kaikilla tarpeita ja mielellään ne kotona tulisi tyydyttää.

Olen miettinyt vaikka mitä keinoja, mutta kertokaa jos tulee jotain hyviä juttuja mieleen...Tiedän että omasta aktiivisuudesta kaikki on kiinni, mutta kun ei vois vähempää kiinnostaa...

Olen nyt rv:lla 34 eikä koko aikana ole seksi huvittanut. Kuitenkin suurinpiirtein viikottain tai joka toinen viikko olen yrittänyt itseni tunnelmaan saada jottei seksielämämme nyt aivan näivettyisi. Tärkeintä on olla kumppanin kanssa rehellinen ja kertoa että nyt ei huvita ja varmaan raskaushormonit ovat asialla. Itse ainakin odotan että vauvan synnyttyä sopivan ajan päästä halut palaisivat. Tsemppiä!

Yhteistyössä