Kun saisi edes sen -15kg pois!

• Viestiketjun aloittaja lähtee läskit
  • Ensimmäinen viesti
lähtee läskit
Nyt alkoi sitten elämän tapojen muuttaminen. Pienemmät ruoka annokset, vettä paljon, liikuntaa päivään mukaan ja se minun kohdalla tärkein... herkuttelu päivä vain kerran viikossa ja silloinkin voisi katsoa että ei paljoa vaan kohtuudella.
Onhan tuota painoa nyt se 93kg ja pituutta 164cm.

Pidättehän peukkuja, jookos? :wave:

Tiedän tunteen 168 ja painoa 82. Vuosi sitten oli 65... :ashamed: Suruuni, erooni söin enkä osaa lopettaa, tsemppaan ajatuksissani Sinua.
Motivaatio nollassa, mutta jospas saisin elämänlangasta kiinni ennen kuin syön itseni sairaaksi.

voiitku
kyllä kesäkin auttaa kilojen kadotuksessa! kuumalla kun ei ainakaan mulle ruoka maistu, kokeile rohkeesti ihania tuoreita kasviksia ja juo HUONEENLÄMPÖISTÄ ( aluksi kaameeta mutta totut nopeesti ja ei tunnu ikävältä huitasta lasia heti aamusta...)vettä noin 2-3 litraa päivässä ja liiku vaikka hitaasti löntystäen! :flower: pidetään täälläkin sulle peukkuja!!
terkuin just 15kg kevyempi voiitku

Mä kans olen lopen kyllästynyt olomuotooni ja nyt päätin laihduttaa kanssa nämä poimut pois. Olen 172 cm pitkä ja hulppeat 95 kiloa kannan kokoajan mukana.
Pääsisimpä edes siihen 80 kiloon, kun vielä kolmevuotta sitten painoin ennen lapsiani niin olisin SUPER tyytyväinen, Ihanne paino ois varmaan viel 5 kiloa vähemmän, mutta itse jo olisin tyytyväinen 80 kiloon.

Aloitin juuri painonvartioissa ja odotan innoissani tuloksia ja sekä liikkumista olen tietoisesti lisännyt.
Kyllä se tästä! Hitaasti hyvä tulee.

Pidän!
En ole missään painovartiossa enkä sen semmoiseissa. Yritän itse syödä suht normaalisti ja liikkua tarpeeksi. Nyt jo kuuden viikon aikana tippui 10 kg. Olen tyytyväinen ja ajon jatkaa samaan malliin. Jostakin sivuilta voi saada ruoan kcal-laskurin.

Yhteistyössä