Kun riitely on mennyt liian pitkälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mir"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mir"

Vieras
Miehen kanssa koko tämä vuosi on ollut aivan silmitöntä viaa ja riitelyä. Toki väliin on mahtunut myös onnellisia hetkiä ja ahaa-elämyksiä. mutta kaikenkikkiaan nyt on menty liian pitkälle.
En vaan enää henkisesti kykene kestämään tällaista epävakaata tilannetta jossa saa olla varuiilaan milloin se toinen taas menettää hallinnan ja syöksee katkeruutensa toisen päälle.
Huippu taisi olla eilinen kommentti "Pitääkö sun tappaa että sä ymmärrät." Jälkeenpäin selvisi että "Se oli mun demonit eikä minä."
Pitäkää mulle peukkuja. Oon aivan loppu.

[QUOTE="eee";29601017]Kuulostaa ihan hullulta touhulta. Miksette eroa?[/QUOTE]
Ei tämmösessä voi elää. toi on jotenki masentunut ja pimahtanut ja mulla on hirveä syyllisyys siitä etten tue häntä tässä mutta kun on niin agressiivinen niin ei riitä paukut....

Riitely on lopulta vain oire. Mikä on se oikea ongelma siellä taustalla? Oletteko sen suhteen niin peruuttamattomasti eri mieltä, että sitä ei voi korjata?

Alkuperäinen kirjoittaja Rauhaa täältäkin;29601057:
Riitely on lopulta vain oire. Mikä on se oikea ongelma siellä taustalla? Oletteko sen suhteen niin peruuttamattomasti eri mieltä, että sitä ei voi korjata?
kun toinen on pettäyt luottamuksen riitelemällä raukkamaisesti, väkivaltaisesti,tuhoten toisen itsetunnon ei tule mieleen mikä olisi mahdolliesti syy jatkaa. ei kiinnosta enää mitä siellä rajan toisella puoella on. nyt on vaan hankaluutena päästä tuosta eroon. ilman viranomaisia.

No eikö nimenomaan kannattaisi ne viranomaiset tuossa tilanteessa ottaa turvaamaan selusta siinä vaiheessa kun sieltä lähdette? Tai ainakin ystäviä tai sukulaisia tueksi, siltä varalta että miehellä "demonit" taas pukkaa pintaan. Pääsisitte ehjin nahoin sieltä pois...

Yhteistyössä