Kun rapussa on pesu ja vahaus klo 8-16, eikö täältä saa poistua ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fortunate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fortunate

Aktiivinen jäsen
07.11.2010
8 015
1
36
En jaksa enää olla sisällä!!!
Talon ulko-ovessa oli lappu, että tänään portaiden vahaus ja pesu.
Tarkoittaako se, että en voi kävellä tohon hissille ja alhaalla hissistä ulos?
Vai voinko varovaisesti hipsutella ulos täältä..

Joo, typerä kysymys, mut en tiedä kehtaanko mennä tonne rappuun nyt kun ei ole aivan pakko ja siellä on se vahaus.. :D :D :D

Ei teitysti tarkoita.
Ensiksikin se varoittaa että rapussa voi olla liukasta.
Toiseksi, Jos ei ole pakko menneä ulos juuri silloin kun kuulet, että rapussa pastaan ja vahataan, niin odota hetki.
Kolmanneksi, koitetaan välttää turhaa ravaamista. Parempi tulee jos vaha saa kuivua rauhassa 30min-1h, mutta ei ne sinua pois aja jos menet.

Eli kulje vaan, älä ravaa, kuulet kyllä kun pertään ja vahataan sinun rappua joten odota hetki jos ei ole pakko mennä juuri sillä hetkellä.
Jos on mentävä niin menet varovasti.

Ja sitten tietysti jos meet siihen just levitettyyn märkään vahaan taapertamaan niin siinähän sit pilaat muiden päivän työn ja ite kattelet seuraavaan vahaukseen asti omia töppösen jälkiäs. Hihkaise ovelta työtä tekeville ja kysy voiko kulkea, suurimman osan päivää voi, kunhan varoo liukkautta jos vahanpoistoaine on lattiassa ja välttää puhdistetun lattian likaamista/kastelemista ja märän vahan sotkemista.

Olisi hyvä kunnioittaa toisten työtä ja olla menemättä. Se on hei vain 8 tuntia! Kestät kyllä. Lue vaikka kirjaa tai leivoskele. Surffaa netissä ja katso leffoja.

On todella turhauttavaa, kun etukäteen vielä on tiedote pistetty, että joku siellä sitten taapertaa ja pilaa koko homman! :(

Miksi se on liukas?

Koska se ihan uusi vahapinta vaan on liukas :D joskus olen itse astunut semmoseen kohtaan johon oli jäänyt epähuomiossa isompi kökkö vahaa ja perseellenihän siinä lensin.. Mutta niissä rappukäytävän lapuissa, joissa vahauksesta kerrotaan, yleensä (tai ainakin kaikissa niissä taloissa joissa itse olen asunut), kehotetaan välttämään TURHAA liikkumista rapussa pesun/vahauksen aikana. Toki saat kodistasi poistua, ei ketään voi pakottaa kykkimään neljän seinän sisällä jos ei itse halua..

Joo no empä sit oo menny, itseasiassa ne työntekijät tuli ovelle ilmoittamaan kun aloittivat vahauksen. :)

Ja naureskelijoille: tiedän kyllä, että esim työssäkäyvät joutuvat menemään, mun "ongelma" oli et kehtaanko mennä kun ei ole mitään pakottavaa tarvetta. :D

Koska se ihan uusi vahapinta vaan on liukas :D joskus olen itse astunut semmoseen kohtaan johon oli jäänyt epähuomiossa isompi kökkö vahaa ja perseellenihän siinä lensin.. Mutta niissä rappukäytävän lapuissa, joissa vahauksesta kerrotaan, yleensä (tai ainakin kaikissa niissä taloissa joissa itse olen asunut), kehotetaan välttämään TURHAA liikkumista rapussa pesun/vahauksen aikana. Toki saat kodistasi poistua, ei ketään voi pakottaa kykkimään neljän seinän sisällä jos ei itse halua..

No, ei meillä kukaan täällä vahaile, jos en sitten ihan itse. Töissä kyllä tuli tehtyä. Enkä ollut mikään rappusiivooja.

Eikä se uusi vaha ole liukas.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä