Kun rahat oikeasti loppuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mievaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tili on monasti nollalla juuri ennen tilipäivää,
joskus lainataan 10-30e jostain jos on IHAN PAKKO, tai jos osataan ennakoida että rahaa jää tässä kuussa tosi vähän niin mies pyytää töistä kottia. Tosin siitä seuraa aina se että taas seuraava tili on pienempi jne...
Se ahdistaa, vituttaa ja itkettääkin välillä,
mutta kyllä se aina suttaantuu.

Yksi lapsi on ja nyt pääsin itsekin taas töihin niin ehkä valosammat ajat edessä :)

En mä jaksa niin kauheasti stressata kun katto on pään päällä, vuokra, laina ja sähkö maksetaan aina ajallaan ja koskaan ei ole OIKEASTI nälkää nähty vaikka onkin makaronimössöä syöty pari päivää putkeen :P

Huomasin, että kukaan kommentoijista ei ollut ottanut huomioon sitä, että miten käy,
kun sairastuu ja työkyky menee.. Sitten alkaa tämä KELA:n pyöritys.
Ite ollu aikanaan hyvin toimeentuleva yrittäjä. Vuoden ja enemmänkin vararahastot ollu
säästössä. 4,5 vuotta tämä leikkiminen kestänyt. Välillä muutaman kuukauden töissä. On tutkittu ja hutkittu. Ei osata päättää
onko työkuntoinen, vai eläkeukko. Loppuune rahat tässä "hyvinvoitivaltiossa", vaikka olis
säästöjäkin ja kymmenien vuosien eläkkeet maksettuna.

Voihan prkl sanon minä. Kyllä tili näyttää taas hienolta! Hienoa NOLLAA.
Kuinka usein teiltä on oikeasti rahat loppu? Miten pääsette yli, ja mikä on suunnitelma B?
Itse ahdistuin ihan totaalisesti. Olen köyhästä perheestä, jossa oli aina rahat loppu, jo ennen tiliä.
Onneksi sain kesälomarahat, muuten tilillä olisi -200e.
noh yleensä löytyy aina kolikoita ja seteleitä pitkin kämpää aina jonkin verran et niillä pärjää hetken. niitä tulee sisi varmaanin tiedostamattakin kylvettyä ympärille. emtiä persaukisena mä muistan kyl paremmin aina mikä merkkaa sitkun on paljon rahaa niin tylsistyn ja kangistun tiettyyn kavaan ja tulee se rehvakkuus esille ja mielikuvitus jotenkin lakkaa köyhänä taas nauttii elämästä erilailla. rahassa ainoostaan se matkustaminen merkkaa..