Kun paino jämähtää paikoilleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks vaihtoehto on antaa elimiställe shokki ja syödä paljon herkkuja (yhtenä päivänä) ja sitten jatkaa samaan malliin kun ennenkin, kun elimistö saa enemmän energiaa mitä normaalisti niin se myös kuluttaa sillon sitä enemmän. Toinen vaihtis on lisätä liikuntaa painojen tai vastuksen kanssa.

kieltämättä inhottava tunne, teet kaikkes ja paino ei vaan putoa. Eipä siinä auta muu kuin jatkaa liikkumista ja pitää syönnit ennallaan. Välillähän noita kausia aina tulee, mistä sitten johtune.

Johtuneepi kai siitä, että elimistö välillä "tasaa" puntteja. Sama homma kaikissa laihdutustavoissa, ennen pitkää tulee jumi. Toinen jumin paikka on monesti sitten se kilomäärä, jossa on edellisen kerran ollut pitkään aikaa, useita vuosia. Esim. minä junnaan tässä 64-65kg rajamailla jo neljättä kuukautta. Olen painanut näin vähän(?) joskus parinkympin pikkasen päälle, eli n. 10 vuotta sitten... tässä sitten katellaan ja odotellaan, että miten käy. Jos vielä keväällä olen samoissa lukemissa, niin todennäköisesti kokeilen atkinsin induktiota, josko se herättäisi. Toinen todettu tapa on tosiaan tuo, että tempasee "herkutteluviikonlopun", sekin voi laukaista jumin taas laskemaan. Kunhan ei jää päälle ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 15:21 ASP kirjoitti:
Yks vaihtoehto on antaa elimiställe shokki ja syödä paljon herkkuja (yhtenä päivänä) ja sitten jatkaa samaan malliin kun ennenkin, kun elimistö saa enemmän energiaa mitä normaalisti niin se myös kuluttaa sillon sitä enemmän. Toinen vaihtis on lisätä liikuntaa painojen tai vastuksen kanssa.

Siis onko toi totta? :)

Että syö herkkuja ja se auttais?

Liian hyvää ollakseen totta... ;)

Yhteistyössä