Kun ootte myiny vanhemaa omakotitaloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me olemme tässä myyneet vanhaa 50-luvun taloa, ja kiinteistövälityksellä on myynnissä, koska vaikka palkkio iso, niin hommaavat kaikki tarvittavat paperit, luvat ym...Olemme myös olleet tarvittaessa kotona, jos "ostajaehdokkaat" halunneet, eli jos on käynyt toistamiseen. Itse esittelyissä olemme olleet poissa. :heart:

Esittelytilaisuudessa ei kannata olla läsnä, sitten kyllä jos joku innostuu. Yleensä remontti nostaa kiinteistön hintaa. itse kun olen ollut ostamassa vanhaa taloa, niin olen laskenut kuinka paljon talon hintaan tulee lisää kun tekee välttämättömät remontit ja laskenut siitä sitten todellisen hinnan. Ja jos välttämättömiä remontteja tulee liikaa, niin hinta ei voi olla kovin korkea.

Pihan kaunistamiseen kannata satsata, kaunis tai ainkain viihtyisä piha tekee röttelöstäkin idyllin. Eli kaikenlainen roina kannattaa ainakin siivota pihamaalta jne

Esittelytilaisuudessa ei kannata olla läsnä, sitten kyllä jos joku innostuu. Yleensä remontti nostaa kiinteistön hintaa. itse kun olen ollut ostamassa vanhaa taloa, niin olen laskenut kuinka paljon talon hintaan tulee lisää kun tekee välttämättömät remontit ja laskenut siitä sitten todellisen hinnan. Ja jos välttämättömiä remontteja tulee liikaa, niin hinta ei voi olla kovin korkea.

Pihan kaunistamiseen kannata satsata, kaunis tai ainkain viihtyisä piha tekee röttelöstäkin idyllin. Eli kaikenlainen roina kannattaa ainakin siivota pihamaalta jne

Remontoinnista: hyvistä materiaaleista ja huolella oikein tehty remontti nostaa kiinteistön arvoa, halvoilla/sutaisten tehty remppa taas ei nosta, vaan ennemmin voi hidastaa asunnon myyntiä.

myytiin viime syksynä itse.. talo oli perusrempattu -95, mutta laitettiin piha kuntoon -03-04 ja tuolloin myös saunan lauteet ja panelit uudistettiin ja alakertaan pistettiin puolipanelia yms.

pari näyttöä pidettiin ja niistä löytyi sit heti nää todella kiinnostuneet. talo myytiin kuukautta myöhemmin :)

Yhteistyössä