Kun on aina ulkopuolisuuden tunne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Olen harmaata massaa.
Harrastusten parissa minun tekemisiä ei kukaan kommentoi.
Facessa olen nobody, yritän jokseenkin heittää kommenttia joillekin, mutta kommenttini "kaikuvat kuuroille korville" eli niitä ei noteerata mitenkään.

En edes ole pelkästään negatiivinen ihminen, vaan pyrin kaikessa monipuolisuuteen.

Tänään tuli kriisi tästä aiheesta, kun taas yks juttu, johon olin panostanut jokseenkin paljon, sivuutettiin noteeraamatta. :(

Onko muilla sellaista tunnetta? Sellaista ulkopuolisuuden tunnetta?
Kun minusta tuntuu, että muut ovat sosiaalisia ja noteeraavat toisensa, minua lukuunottamatta.

Oletteko katsoneet sen leffan Mitä naiset haluavat? Se, missä Mel Gibson sai kyvyn kuulla naisten ajatukset. Olen kuin se elokuvan muija, joka hautoi itsemurhaa. Vaikka siis en haudo sellaisia, mutta jotenkin samaistun nyt siihen hahmoon näine hylätyn tuntemuksineni. : /

Mä tunnen myös itseni väliin ulkopuoliseksi. Kai mä olen niin tylsä tyyppi, ettei muut jaksa kiinnostua musta. Lisäks mulla on huonohko itsetunto, niin sekin vielä pahentaa asiaa

[QUOTE="vieras";27079145]Mä tunnen myös itseni väliin ulkopuoliseksi. Kai mä olen niin tylsä tyyppi, ettei muut jaksa kiinnostua musta. Lisäks mulla on huonohko itsetunto, niin sekin vielä pahentaa asiaa[/QUOTE]

Mullakin on jonkun verran itsetunto-ongelmia ollut ihan lapsuudesta saakka.

Yhteistyössä