Y
yäk
Vieras
Tilanne se, että olen lihonut ja häpeän vartaloani, en tunne itseäni kauniiksi ja hyvinvoivaksi. Olen aina ollut hoikka, mutta 1-2 vuoden aikana olen lihonut 15 kiloa
Mitat ennen 171/60 ja nyt 75kg). Tunne olevani valas. Vyötäröä ei enää ole kunnolla ja kaksoileuka on. Vaatekoko 40. Ja mulla on huono olla, kun mahamakkara rullautuu hankalasti istuessa ja joka paikasta tursuaa vähän läskiä, jumppatunnilla jalka ei nouse enää niin kevyesti.
Ärsyttää, kun muut vähättelevät pahaa oloani. Pitääkö olla satakiloinen, että oma elopaino saa ahdistaa. Ihan kuin minulla ei voisi olla paha olla tämän kokoisena. Ulospäin vaatteet päällä näytän varmasti monen silmään hieman pyöreähköltä/pehmeältä nuorelta naiselta, mutta ilman vaatteita tilanne onkin toinen.
Onko ketään muita saman kokeneita? Miten saitte itsenne motivoitua laihtumaan?
Ärsyttää, kun muut vähättelevät pahaa oloani. Pitääkö olla satakiloinen, että oma elopaino saa ahdistaa. Ihan kuin minulla ei voisi olla paha olla tämän kokoisena. Ulospäin vaatteet päällä näytän varmasti monen silmään hieman pyöreähköltä/pehmeältä nuorelta naiselta, mutta ilman vaatteita tilanne onkin toinen.
Onko ketään muita saman kokeneita? Miten saitte itsenne motivoitua laihtumaan?